Je wilt hem niet kwijt, maar wel 2 leventjes 'weghalen', voorgoed weghalen om hem alsnog daarna ook kwijt te raken, want je gaat hem dit never nooit vergeven... Als hij zich zo aan het geloof vast houdt, had hij hem in zijn broek moeten houden, dat is niet gebeurd dus kan hij nu daar zijn verantwoordelijkheid voor nemen... Het is een rot situatie maar die is door jullie zelf gecreëerd, weghalen is daarom in mijn ogen geen optie (nooit een optie als je t mij vraagt) Mijn gedachte is dat je hoe dan ook moet vechten voor je kindjes, met of zonder 'vriend' .... Zo'n kostbaar geschenk, de nummer 1's in je leven... Een een 'vriend' die jou een soort van manipuleerd om het weg te laten halen... Ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop echt zo dat je kiest voor de kindjes.... Wat had ik ze anders graag van je over willen nemen zeg!
Wat raar dat hij er eerst open voor stond en daarna ineens niet meer. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dezelfde situatie had met mijn ex. Die heeft nooit gezegd dat hij kinderen wilde, maar hij heeft wel tegen mij gezegd dat hij mij nooit zou verlaten als ik zwanger zou raken. Toen puntje bij paaltje kwam was het ineens niet goed en was het hij of het kindje. Hij dwong mij toen ook tot een bezoek aan de abortuskliniek. Ik kan zelf nog steeds niet bevatten hoe mannen zo ineens van gedachten kunnen veranderen. Zeker als ze onveilige seks hebben en weten wat het risico daarvan is...
Een tweeling, wooow dat is een nog veel groter wonder. Meid go for it...voor die twee kleine mini mensjes in je buik. Jij wil geen abortus dat blijkt wel. Ga een netwerk opbouwen en ga ervoor, ga het mensen vertellen, misschien een moeder van een vriendje van je zoon waar je goed mee kan? Dat helpt jou verder, dat er een echte schouder is om even op uit te huilen...en jou moed in praat. Geloof in jezelf, je zoon en je twee kleine mini mensjes.
dankje en ergens hebben jullie ook gewoon gelijk. ik heb hem nu een dag niet gezien en moet zeggen hoe erg dit ook klinkt.. het wat echt heelfijn
Dit zegt toch al genoeg? Kies gewoon voor jezelf en je kindjes! Je staat zo te lezen nieteens achter een abortus en je vergeeft het jezelf en je vriend nooit als je dit doorzet. De relatie gaat sowieso stuk denk ik, met of zonder abortus. Vraag jezelf ook af: wil ik een relatie met zo een man? Iemand die zo hard en egoïstisch is? Iemand die mij manipuleert en kwetst om zijn zin door te drammen? Je verdient juist een man die altijd 100% voor je klaarstaat. In goede tijden en in mindere tijden. Een relatie is gebaseerd op wederzijds respect en uit jouw verhalen kan ik heeeeel weinig respect van zijn kant aflezen... Hij is bovendien mede verantwoordelijk voor voor deze situatie, dus dan moet hij er ook volwassen mee omgaan i.p.v. zo een lafaard te zijn en abortus af te dwingen. Echt meid, je bent beter af zonder hem. Naast bovenstaande wil ik je nog feliciteren met deze twee wondertjes! Want dat zijn het echt. Sterkte!
Weer het zoveelste verhaal dat kan vermeden worden wanneer gaan de mensen nu eens beseffen dat wanneer er onbeschermde seks is er kinderen kunnen van komen!!! Voor onbeschermde seks daar zijn Ze klaar voor, maar om de gevolgen te dragen nee daar zijn ze niet klaar voor....ze zeggen vaak dat je je partner echt leert kennen bij onverwachte situaties, ik begin het te geloven, zijn reactie moet jou veel pijn doen, want jij geeft aan super blij te zijn met de zwangerschap! Doe niets waar jij geen 100percent achter staat, een abortus voor hem een plezier te doen is niet de juiste keuze! Denk goed na!
* Disclaimer/ Ik ga even heel erg recht door zee zijn, heel erg nasty, maar het is goed bedoeld Ik zou hem in dit geval pakken op zijn eigen geloofsovertuiging: " Krishna is volgens de geschriften de goddelijke held die incarneerde om rechtschapenheid (dharma) te herstellen en demonische eigenschappen te vernietigen. " Volgens de geschriften heeft de koning Kamsa alles geprobeerd om ervoor te zorgen dat zijn slechte en egoïstische heerschappij niet tot einde gebracht zou worden door. Slecht en egoïstisch, overeenkomst? Ik zou hem in dit geval vergelijken met Koning Kamsa! Hij is egoïstisch bezig en zijn woorden zijn de demonen die Koning Kamsa op Krishna afstuurde! Maar laat hem dan wel beseffen dat hoeveel demonen Kamsa ook op Krishna afstuurde, Krishna overwon uiteindelijk! De Krishna gaat uit van liefde voor alles wat leeft. En dit mag absoluut niet door mensenhanden beëindigt worden! Dus als hij zo'n toegewijd volger is, zal hij never nooit akkoord gaan met een bezoek aan de kliniek!
Als je zelf niet achter een abortus staat moet je echt niet doen!!!!Daar krijg je echt zo'n spijt van. Dikke knuffel!
Takoda doe het niet morgen als je er zelf niet achter staat! Je wilt hier echt geen spijt van krijgen. Het is zo'n wonder dat je zwanger bent van 2 kindjes!
Lieve Takoda, Wat een situatie zeg, heel heftig voor je. Ik wil je graag zeggen dat je de twee kindjes morgen beter niet weg moet laten halen. Een tweeling is zo bijzonder! Samen sta je sterk, maar met z'n drieen nog veel sterker! Ik denk echt dat je veel spijt gaat krijgen als je het wel doet.. Ga voor je kindjes is mijn advies! Ik voel mijn tweeling nu dagelijks en het voelt zo rijk. Please doe het niet, kies voor de twee ukkies! Je kan het vast aan, be strong! Veel sterkte xx
goede morgen dames. ik lees deze berichten pas en zonder te weten dat een van jullie het heeft geschreven ik heb gister idd mijn partner met kamsa vergeleken. hij schrok hier erg van en is zoals gewoonlijk opgestaan en weg gegaan. de lafbek dat het is. nu is er van mijn kant alleen nogmaar woede tegenover hem. de afspraak van vandaag is om 08.30 en ik ga daar heen. ( nee ik ga de behandeling niet doen). ik ga er heen samen met hem en stop voor de deur en geef hem een keuze of hij accepteert het of ik ga daar alleen weg. ik weet niet of hij hier van wakker wordt maar voor mezelf heb iki besloten om iedergeval niets te doen om hem blij te maken. ( dankzij jullie) of ik hier iets mee ga bereiken we gaan het zien. maar misschien ziet hij nu dan in dat ik het meen en voor mezelf opkom. dit doe ik niet heel vaak maar ik denk dat vandaag de juiste dag is om dit te doen. ik zal jullie op de hoogte houden. heel veel liefs takoda
Wauw Takoda! Diep respect voor je! Ik hoop dat hij op tijd inziet wat hij aan het doen is als jij het hem zo voor de voeten werpt. Heel veel sterkte in ieder geval!
Goed om te lezen, hopen dat hij er wat van heeft geleerd en heeft gekozen wat het juiste is Hoe is het afgelopen?
Ik hoop dat je voet bij stuk heb kunnen houden, en dat je ukkies nog veilig in je buik zitten! Sterkte
Meid, ik kan je alleen maar zeggen, doe geen abortus als je er niet achter staat. Ik heb het 15 jaar geleden gedaan (was toen wel maar 18) onder druk van mijn ex en heb daar nog steeds zoveel spijt van. Ik heb er mee leren leven maar het doet me nog veel pijn. Zeker nu ik een zoontje heb (waar ik héél veel moeite voor heb moeten doen) en zwanger ben van de 2de. Het is een levend wezentje (bij jou zelfs 2) daar in je buik. En als je "vriend" enkel maar zijn fluit kan bovenhalen en geen verantwoordelijkheden neemt (zoals anticonceptie en nu zijn zorg voor de kinderen die daar uit voort komen) dan is dat heel erg zijn verlies. Who cares, zo een man (in mijn ogen géén man) ben je liever kwijt dan rijk! Veel sterkte