Bodylotion of mammalotion?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi dames,

zou het nog echt uitmaken of je een goede bodylotion gebruikt om je huid en buikje soepel te houden of een speciale lotion voor aanstaande mamma's? Ik gebruik normaal de bodylotion van Seba Med.

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    ik gebruik speciale lotion. 1 voor mijn buik en een ander voor mijn borsten. Moet je eerlijk zeggen dat het bij mij niet werkt en ik een behoorlijk tijgerprintje heb op mijn buik.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik vind het knap als je het volhoudt.. Ik heb echt geen discipline wat dat betreft. Heb zoveel potjes en tubes staan, geef er ook ontzettend veel geld aan uit, want ik moet altijd het beste van het beste hebben.. Maar gebruiken, ho maar.. 2 dagen smeren dan heb ik het al gehad.. Zonde eigenlijk..

Zo dus ook met die striae creme. Ik heb VSM puur mama BBBB-creme gekocht, 2 keer gesmeerd en het ligt nu ergens te verstoffen. En ik heb ook een mooi zebraprintje op mijn buik :cry:

4. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    striea is ook meer een kwestie van aanleg dan van smeren.

Ik heb mijn 1e zwangerschap gesmeerd met speciale mamacreme.. maar een mooi tijgervelletje gekregen.

Nu smeer ik met een andere creme 'pure care' bodylotion. Vooral om het gespannen en jeukerige gevoel van mijn huid weg te krijgen. En dat gaat heel goed met deze lotion. Werkt erg verkoelend. Tegen striea helpt niks... wat al die mooie reclame ook mag beweren!

5. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi meiden

ik gebruik vooral amandelolie voor mij buik in te wrijven en ik vind dat het goed werkt want men huid is erg soepel, maja ik ben ook nog maar 3 maand ver he. toch is mijn buikje al goed dik

groetjes tinne

6. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik smeer met de spullen van zwitsal mamma.

Schiet de striae er eigenlijk altijd pas op het einde in? Nu is mijn buikje nog mooi..

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    je mag smeren zoveel je wilt, als de striemen willen komen komen ze ook hoor.

er bestaat een mamalotion van zwitsal maar naar het schijnt ruikt die niet erg fris.

8. Female

Female Niet meer actief

Ik heb de hele zw.schap zwitsal mama gesmeerd. Maar de laatste 2 a 3 weken heb ik toch nog straie gekregen. Mss helpt al dat smeren iets, maar als je er aanleg voor hebt krijg je het toch wel... ach ja, zie het als een aandenken van het prachtige dat je een kindje hebt gedragen :D

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou dat aandenken zie ik liever in haar bedje liggen dan aan strepen op mijn buik.......

Ik smeer in ieder geval 1 keer per dag, dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik er alles aan gedaan heb. Heb de creme van zwitsal mama gebruikt en nu gebruik ik buikcreme van kruitvat. Die ruikt niet heel geweldig maar smeert wel erg fijn.

10. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    bannercheck

11. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik gok het er maar op en blijf smeren.

12. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    bij mijn vorige zwangerschap heb ik totaal niets gesmeerd,en helemaal striem vrij !
    Nu ik weer zwanger ben,twijfel ik of ik weer datzelfde geluk heb,en smeer ik voor de zekerheid mijn buik in met zwitsal mama creme, en voor mijn borsten gebruik ik een andere creme van zwitsal mama, helaas heb ik daar wel een paar striemen

13. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik vind de spullen van zwitsal mamma lekker ruiken hoor... Niks mis mee

14. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    bij mij heeft niks geholpen tijdens mijn eerste zwangerschap, ik smeer nu niet!

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb Zwitsal mama buiklotion, maar ik gebruik het ook op m'n billen en borsten ;)
    Ga niet voor ieder lichaamsdeel een aparte lotion halen hoor...

Geen idee of het echt helpt, maar baad het niet schaadt het niet!

-xxx-

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Vorige zwangerschap niet gesmeerd en striemen vrij.
    Deze keer , smeer ik als het me uitkomt met weleda zwangerschaps olie, gewoon omdat het wel lekker is en ook goed helpt bij een droog huidje.
    Nog steeds geen striae, maar dat komt echt niet van het smeren.

Deel Deze Pagina