Mijn zoontje drinkt de laatste 2 weken slecht. Het wordt eigenlijk alleen maar slechter. Van iedere fles blijft meestal de helft over, soms nog meer. Hij duwt de speen dan weg met z'n tong en hij gaat erop kauwen. Nu lijkt het wel alsof het aan de zuigbeweging ligt. Ik heb de Medium en de Large speen geprobeerd en een antilekbeker. Maar daar moet hij ook aan zuigen. Die weigert hij dus ook. Sinds ruim een week komen er 2 tandjes door. Hij is ook heel erg verkouden geweest met veel hoesten. De verkoudheid is nu wel op z'n retour, maar nog niet helemaal over. Alles wat ik hem via een lepel geef, gaat wel goed. Vanavond heb ik hem zelfs melk via een lepel gegeven. Op deze manier krijgt hij op een dag echt te weinig vocht binnen, ben ik bang. Wat kan er aan de hand zijn? Is er iemand die dit herkent?
je kunt ook proberen hem te laten drinken uit een bekertje of cupje. Zodat hij kleine slokjes kan nemen. Heb ik met Rick ook gedaan vanavond. Hij bleef maar rommelen met de speen en hij heeft diarree dus moet wel genoeg vocht binnen krijgen.