hij wil niet slapen in zijn eigen bedje.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by lucky, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Mijn zoontje van 2 wordt snachts wakker en dan ga ik maar naar hem toe, tot hij in slaap valt blijf ik bij hem, maar dat duurt nu al een paar dagen. Gisteren was ik het zat en toen hebben we hem bij ons in bed genomen:)ik wil graag weten wat ik kan doen om hem in zijn eigen bed te laten slapen. Iemand een idee ???? Groetjes lucky

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Wat gebeurd er als je weg gaat bij hem? Het beste werkt vaak toch om hem te laten huilen, en iedere keer even te gaan kijken. Zeggen dat je zo terug komt. Als je steeds bij hem blijft tot hij in slaapt valt dan leert hij niet om zelf in slaap te vallen. Hij moet er op vertrouwen dat je er toch bent. Hier hebbe nwe ook zo'n perdiode gehad. Ik riep gewoon vanuit mn bed steeds, ik ben er nog hoor. Ga maar lekker slapen. En het is even een paar dagen overlast voor de buren :S als je hem laat huilen maar vaak toch de snelste methode...
    Als je hem bij je in bed neemt ( heb ikzelf ook wel eens gedaan hoor;) ) dan weet hij dat het huilen en wakker blijven helpt om lekker bij mama in bed te mogen.

Als hij wakker wordt dan kan je hem misschien gewoon instoppen, weinig woorden. En vooral niet te gezellig maken.

Scuces!

3. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Hij gaat wel goed naar bed, hij huilt een beetje maar valt daarna in slaap en een paar uur later word hij wakker en huilt dan. We hebben het afgelopen nacht geprobeerd, het toedekken een knuffel enz. Maar hij raakte zo overstuur dat hij zijn hele bedje heeft ondergespuugd. Het is echt een drama. We weten het niet zo goed meer. Groetjes lucky.

Share This Page