hoi ik heb stria op me bovenbenen en dat gaat dan door aan de achterkant van bovenbene naar me knie holte pfff iemand tips baal er wel van
als je ze hebt dan zit je er aan vast je kan er niks tegen of aan doen. is een souvenier van je kindje
Veel water drinken en volgens de verhaaltjes die ik hoor zou smeren toch wel iets kunnen doen, met de massage die je geeft verbetert de doorbloeding en lotion of olie helpt de huid het vocht, dat je binnenkrijgt door te drinken, vast te houden. En als je huid genoeg vocht krijgt is hij soepeler. Helaas heeft erfelijkheid het grootste aandeel, maar, baat het niet dan schaadt het niet! Groetjes Priscilla
al die smeerseltjes tegen straie werkt voor geen meter als je ze hebt heb je ze dan kom je er niet van af en je kan er ook niks tegen doen. het is alleen maar geld klopperij.
hier sluit ik me bij aan...mijn buik zit helemaal onder de paarse streepjes en ik heb alle smeerseltjes gehad!
Ja ik weet het zelf ook niet. Het kan natuurlijk geen kwaad te smeren. Mijn zus gebruikte zwangerschapsolie van weleda en gewoon etos bodylotion. De tips die ik hierboven gaf werden haar gegeven door de VK. Ze heeft iig geen enkel streepje maar dat kan ook erfelijkheid zijn want onze moeder heeft het ook niet. Ze was wel behoorlijk dik, iedereen dacht dat ze er twee ging krijgen. Groetjes Pris
Ik ben sinds dag 1 al gaan smeren.. en moet je zeggen dat dat wel helpt. Als je ze eenmaal hebt kan je er niks meer aan doen.. maarja dat is wel het bewijs dat je een kindje hebt gebaard!
`Ben het met Sonja en French eens helpt geen bal! Ik ben ook helemaal paars en ze doen ook nog is pijn als de kleine daar zit te draaien/schoppen. Smeer er nu gewoon een vette creme op dat het niet erg droog word.
Ik smeer me helemaal rot met BBBB-creme van VSM Puur Mama, maar het helpt allemaal geen bal! Allemaal rood/paarse strepen onder m'n navel aan de zijkanten..... Vind het er zoooooo lelijk uitzien...
Ja is best wel lelijk maar ja gelukkig hebben we allemaal al een vriend of man dus hoeven we niet meer op zoek
ook hier vanaf begin af aan twee maal per dag gesmeerd en het heeft niets geholpen. zelfs de vlos zei ook dat je er echt niets tegen kan doen. je krijgt ze of je krijgt ze niet! joyce
Hallo, Ik heb van het begin gewoon met olijf olie gesmeerd! ik heb niks maar schijnt toch erfelijk bepaald te zijn nu smeer ik me weer in met olijfolie en soms als ik lekker op de bank zit dan masseer ik me buik in met de olijfolie. Helaas is het niet weggelegd voor iedereen er schijnt wel creme te zijn voor de stria lichetr te maken.
Ik heb vanaf het begin 's ochtends en 's avonds gesmeert en heb nu nog geen enkel striae-streepje gezien op mijn buik, billen of borsten. Volgens mij heb ik er wel aanleg voor, want op mijn heupen zitten nog wat zilveren striae-streepjes van van mijn groeispurt in de puberteit. Belangrijkste is dat je creme gebruikt waar vitamine e in zit. Ik ben het er wel mee eens dat het gebruik van cremes niets voorkomt, maar het kan zeker geen kwaad die meerekkende huid wat extra voeding te geven. Verder... niet opeens een ander eetpatroon erop na houden zoals veel vet en suiker. Daar kom je alleen meer onnodige kilo's van aan waardoor je huid nog meer moet uitrekken. Veel succes!
Dat hoeft niets te zeegen hoor Line, die steepjes uit je puberteit! Het schijnt hoe jonger je bent hoe meer kans. Ik ga ook gewoon lekker smeren hoor, als het niet helpt kan het in ieder geval ook geen kwaad. Vitamine E is inderdaad heel goed. groetjes priscilla