Hij wil niet!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ally, 2 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik zit dus in mijn vruchtbare dgn en wil hij niet klussen#$#$#^%%
    we hebben begin deze week wel geklust en nou was ik er wel klaar voor ,maar hij vindt dat ik te gefocust ben op de klusdgn,daarna doen we het ook wel maar dan ben ik niet zo fanatiek.
    Woensdag had hij geen zin en vrijdagavond was ik er helemaal klaar ,moest hij overwerken(collega ziek)
    Oke niet stressen dacht ik ,we doen het als hij wakker is overdag,maar geen zin,alleen maar omdat hij vindt dat ik er teveel mee bezig.
    Halllloooooooooo,we worden samen zwanger ,hoor. 8) ](*,)

Maar ik ben na zijn afwijzing ,gewoon rustig gebleven ,normaal zou ik echt BOOS worden,maar eigenlijk ben ik best wel kwaad op hem ,en daarom shrijf ik hier de frustatie af.
    Hij is nu effe nog boodschappen doen met ons dochtertje .
    Ik ga gewoon poeslief tegen hem doen .
    Normaal kan je hem wakker maken voor een vluggertje en nou wil hij niet $#%$&$^&%^%%^%^%^^%$^$^$^$^$^$^%$^%^%%.

Ik ga niet stressen en we zien wel we hebben nog twee weekjes en zal een wonder zijn als ik toch zwanger wordt,ik had sinds maandag ook heel erg veel slijm ,echt heel erg veel veel en daar door was ik ook echt heel gemotiveerd,nou ja we zien.
    Ik probeer er niet teveel aan te denken .
    Ik ga maar schoon,maken ,kan ik mijn energie effe kwijt en dan lekker lang onder douche(zou een koude helpen)

een boze Ally ;)

2. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    OOow dat is balen :(
    Ergens begrijp ik 'm wel hoor..Sommige mannen voelen zich net een spermabank ;)
    Maar hij wilt toch ook nog een kindje!?
    Kan je niet met 'm praten en zeggen dat hij echt wel zal moeten als ie een kindje wil ;)
    Veel succes hoor!

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    ally

das wel frustie he.. en vanavond verleiden?! met een mooi sexy outfit?? :oops: ze hebben bij livera misscien nog wel een leuk setje hangen.. dus als je nog naar de stad gaat :(: :idea: mee nemen die hap.. maar idd is het verstandig om er daarna niet over te praten of boos te worden want dan is het helemaal finito voor hem ik heb het hier ook wel eens gehad.. laat maar waaien en gewoon vanavond of morgen weer proberen..

veel suc 6 ;)

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

sjit zeg, wat moet je daar nou mee...
    schoonmaken in een kort rokje zonder ondergoed????
    Dan wel nadat jullie dochtertje naar bed is natuurlijk.
    Mijn man vindt dat ook wel een goed idee. ;)

probeer ook te klussen tijdens niet vruchtbare dagen, dan is de druk voor hem misschien ook iets minder groot.... sommige mannen vinden het soms moeilijk om op commando te presteren.

en als laatste redmiddel: voer hem bijna dronken. :D

succes, en anders toch weer de volgende maand....

groetjes, lidwina

5. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik laat hem lekker maar,maar nu moet ik gaan afwachten wanneer hij het weer wil,en dan heb ik de neiging om nee te zeggen .
    Ik heb vooral de laatste dgn voor de NOD geen zijn ,want dan heb ik echt geen zin om te klussen .
    Ik vandaag ook een beetje buikpijn dus mijn eisprong is al bezig.
    We zien wel

6. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    nou meid, ik begrijp je helemaal hoor !
    hij weet toch ook wel dat je de dagen voor je ovulatie de meeste kans maakt en dat je dan (wat) fanatieker bent ? je hebt idd samen de beslissing genomen om het te gaan "proberen" toch. dat wil helemaal niet zeggen dat wanneer jij heel vruchtbaar bent niet geniet tijdens het klussen, misschien nog wel meer zelfs. ik kan het me dus goed voorstellen dat je hier een beetje moedeloos van wordt, maar je kan er niets aan doen. als hij echt niet wil dat houdt het op, helaas.
    succes verder en ik hoop dat hij snel een beetje bijdraait.

liefs Inge

7. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    nou ik begrijp hem wel hoor! dat is tog ook niet gezond, dat je precies de dagen uitzoekt, en dat je het dan MOET doen! het is net of je hem zo alleen wilt gebruiken voor het kindje maken, lijkt me weinig liefde in het spel! snap wel dat jullie beide graag zwanger willen worden, maar misschien als je er iets minder op gefocust bent, dat het dan helpt!

8. Niet meer actief

Je kan beter gewoon niets zeggen over en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Dan krijgt hij ook nooit het idee dat je alleen maar sex wil wanneer je het vruchtbaarst bent en heeft hij ook niet het gevoel dat hij persee moet presteren.

Lijkt me beter dat wanneer jij op je vruchtbaarst bent hem gewoon lekker en ontspannen te verleiden zonder dat hij hoeft te weten dat je ei eraan komt. Lijkt mij stukken beter voor jullie sexleven. Het gaat er toch om dat jullie van elkaar genieten zonder dwang ;)

Liefs,
    Gerrina

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volgens mij lees ik dat ze in het begin van de cyclus ook gewoon met hem gevreeen heeft? Dus ben je niet al te erg alleen op de 'ei-dagen' gefocust lijkt mij...

10. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Na een mk en alweer een jaar aan het proberen ,dan lijkt het mij niet raar dat ik gefocust ben op het krijgen van een kindje en zit nu weer in ronde 5 na mk .
    IK wil gewoon snel zwanger worden en dan kindje in mijn armen hebben en doorgaan.
    Ik heb in reality gewoon gelukkig een goed leven en mijn seksleven mankeert gelukkig ook niks.

En over LIEFDE in het spel,we zijn bijna 15 jaar bij elkaar en hebben al 1 dochtertje van 6 jaar oud.
    En ik dat ik toch wel mag verwachten dat hij klust op de dgn dat ik wil.
    Ik kom nu toch als de slechterik over en dat ben ik niet ,ik wou mijn boosheid over vandaag afschrijven.En ik denk wel dar er meer dames zijn die dit ook meemaken.

Ally

Ally

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind dat altijd zo'n onzin dat je je man 'gebruikt'. Hij wil toch ook een kind dus ja dan moet je rond de vruchtbare dagen klussen. Ik begrijp je helemaal hoor.

12. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Thanxxxxx,Berbel en de andere die me wel begrijpen.

Ally

13. Niet meer actief

zeker, ally. Mijn man had ook wel es van, jaa nu ff niet hoor. en dat is dan best wel frustrerend. Daarom heb ik maar besloten niet meer over mijn vruchtbare periode te beginnen en hem gewoon extra te verleiden wanneer mijn ei eraan zit te komen.

14. Niet meer actief

Hoiiii Ally,

ik herken jouw verhaal en ben soms ook echt gefrustreerd :evil: .... Wij wilden nooit kinderen en nu sinds 2 maanden wel. We zijn dus op zich nog maar net begonnen met "klussen". Ik vertel hem alles over wat ik heb gelezen op internet en over mijn vruchtbare dagen enz enz enz ... dat leidt er toe dat hij de conclusie trek dat ik nu meer wil vrijen dan voorheen in die dagen omdat ik teveel bezig ben met zwanger worden ... En dat ben ik misschien ook wel ... :oops:
    Na het lezen van de bovenstaande adviezen trek ik de volgende conclusie: ik vertel niet meer wannneer die dagen zijn ... dan ligt voor hem de nadruk er niet zo op ... oja en bij Livera ben ik net geweest hihihihi ;)

Veel succes Ally !!!

15. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Ally, tuurlijk baal je ervan dat je man dan juist nu niet wil! Is toch logisch!
    En ik denk dat de meeste van ons echt wel kijken wanneer de vermoedelijke vruchtbare dagen zijn en daar dan wat extra rekening mee houden!
    Hoe is het nu? Ben je je boosheid een beetje kwijt?
    Het komt vast goed, en schrijf het maar lekker van je af hoor!

16. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    ik snap het best want als je een baby wil en je bent al zo lang bezig na je mk moet je het toch echt wel een beetje op de goede dagen plannen.

succes,ik hoop dat het snel lukt.

groetjes drieske

17. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Hier gaat het ook zo. Het lijkt wel of hij zenuwachtig wordt als hij weet dat het de ei-dagen zijn. Soort faalangst? Of alleen het gevoel om als 'fokstier' gebruikt te worden? Geen idee wat het is, maar bij ons werkt het het beste als hij niet precies weten waar we in de cyclus zitten.

Hij is niet achterlijk en kan rekenen, dus weet hi (volgens mij) echt wel wanneer het "om het eggie" gaat. Blijkbaar levert het praten erover teveel druk.

18. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Moeilijk lijkt me dat, ik snap je man best, want als je echt een stuk vuriger bent is t voor hem een beetje alsof hij alleen daar voor is, aan de andere kant jullie willen toch zeker SAMEN een kindje??

Ik denk dat het inderdaad niet onverstandig is om niet te veel los te laten over wanneer je vruchtbare periode is, dan kan hji t daar niet op gooien!!

Veel succes, en blaas hier maar lekker stoom af hoor, daar zijn we voor ;)

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vanuit enthousiastme deel ik ook teveel met m'n lief..denk ik.
    Vruchtbare dagen bla, bla, bla...en ik merk ook aan de opmerking die hij bijv gisteren maakte dat hij zich misschien ook wel een beetje een soort van dekhengst zou kunnen gaan voelen.
    De laatste wk (ongi-week) had ik ook helemaal geen zin om te vrijen/gemeenschap te hebben , maar laat ik hem ook niet helemaal aan z'n lot over ( ;) :oops: )
    Toch maakte hij gisteren al de opmerking toen ik het erover had nader tot elkaar te komen...Ehhh eens even kijken of ik nu zin heb! :confused:
    Het was als een grapje bedoeld, maar ik denk dat er een kern van waarheid in zit.
    :idea: Ik ga eens luisteren naar Gerrina en niet teveel me meer uitlaten over m'n ei, cyclus etc etc..

Liefs, Mirre

20. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hij is niet achterlijk en kan rekenen, dus weet hi (volgens mij) echt wel wanneer het "om het eggie" gaat. Blijkbaar levert het praten erover teveel druk.[/quote]

Gisteren is er niks van terecht gekomen.
    Hij had er ook wel zin ,maar we kregen onverwacht bezoek van een neefje ,ik zei 12 uur nog ,moet je niet naar huis :rolleyes: ,nee ,hij vond het wel gezellig bij ons ,we zijn pas om 2 uur gaan slapen.
    Hij is ook maar blijven slapen (neefje)
    Het was gisteren gewoon niet voorbestemd,maar baal wel als een stekker want ik voelde wel miijn ei :oops:

Ally

Deel Deze Pagina