Halloo, Eigenlijk zou ik gisteren (18 aug) mijn NOD hebben, maar heb op 14 en 15 aug bloed verloren (5 tampons vol ong). De afgelopen dagen alleen een klein beetje bruin slijm bij afvegen. Mijn vriend en ik zijn nu 3 maanden bezig, en hebben op vakantie (rondom mijn ei) aardig geklust haha. 1 dag voor NOD een zwangerschapstest gedaan, maar helaas negatief. Voel wel de heletijd wat krampen, maar anders dan normaal gesproken bij mijn ongesteldheid. Misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig, maar heb nog niet het gevoel dat ik helemaal leeg ben.. (Klinkt wat gek misschien) normaal gesproken ben ik wel echt 4 a 5 dagen behoorlijk ongesteld en heb een regelmatige cyclus, vandaar dat ik het wat vreemd vind... Iemand??
Ik denk eerlijk gezegd je 'gewoon' een paar dagen eerder ongesteld bent geworden als ik het zo lees... Frustrerend he dat afwachten op een positieve test!
Echt vreselijk ja... Heb gewoon een heel raar onderbuik gevoel, dat maakt het alleen maar meer frustrerend denk dat ik volgende week maar weer even een test doe, eerder heeft toch geen zin denk ik. (Tenzij de menstruatie alsnog doorzet natuurlijk..)
Ik denk dat je toch eerder ongesteld bent geworden dus ik zou geen zw.testen meer doen. Zonde van t geld. Zou wel ovu.testen gaan doen en 14 aug als dag 1 zien. 5 tampons kun je wel zien als ongesteldheid vind ik. Balen!