5 dagen voor NOD bloeding, maar minder dan normale menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jildouu, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Halloo,

Eigenlijk zou ik gisteren (18 aug) mijn NOD hebben, maar heb op 14 en 15 aug bloed verloren (5 tampons vol ong). De afgelopen dagen alleen een klein beetje bruin slijm bij afvegen. Mijn vriend en ik zijn nu 3 maanden bezig, en hebben op vakantie (rondom mijn ei) aardig geklust haha. 1 dag voor NOD een zwangerschapstest gedaan, maar helaas negatief. Voel wel de heletijd wat krampen, maar anders dan normaal gesproken bij mijn ongesteldheid. Misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig, maar heb nog niet het gevoel dat ik helemaal leeg ben.. (Klinkt wat gek misschien) normaal gesproken ben ik wel echt 4 a 5 dagen behoorlijk ongesteld en heb een regelmatige cyclus, vandaar dat ik het wat vreemd vind...

Iemand??

2. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
  3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik denk eerlijk gezegd je 'gewoon' een paar dagen eerder ongesteld bent geworden als ik het zo lees...

Frustrerend he dat afwachten op een positieve test!

4. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Echt vreselijk ja...
    Heb gewoon een heel raar onderbuik gevoel, dat maakt het alleen maar meer frustrerend :( denk dat ik volgende week maar weer even een test doe, eerder heeft toch geen zin denk ik. (Tenzij de menstruatie alsnog doorzet natuurlijk..)

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als je zwanger zou zijn dan had je in ieder geval al wel wat op een test moeten zien.

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je toch eerder ongesteld bent geworden dus ik zou geen zw.testen meer doen. Zonde van t geld. Zou wel ovu.testen gaan doen en 14 aug als dag 1 zien.
    5 tampons kun je wel zien als ongesteldheid vind ik.
    Balen!

Deel Deze Pagina