Eindelijk zo blij om weer ongestelt te zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladygaga, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Eindelijk na mijn curretage 23 feb is het nu eindelijk weer begonnen ik verlies wat bloed en de klachten zijn weer begonnen hoofdpijn,buikpijn,niet goed naar de wc kunnen en heb mega trek in chocolade en lekkere dingen. ik word/ben ongestelt.
    O ik ben zo blij kan nu eindelijk weer voor een 2de spruit gaan ik hoop dat het snel lukt.

Ik ben eigelijk nooit blij als het weer zo is maar nu voel ik me opgelucht eindelijk mogen we weer.

zo moest ff kwijt.

Groetjes gaga

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Helemaal super!

Succes meid!:D

3. ladygaga

Nou blij ben ik niet meer gister wat bloed verloren en nu is het weer weg en hup weer iemand zwanger er zijn nu al 7 meiden die ik ken zwanger en ik ? Nou mag gewoon niet.
    Zeg tegen me man dat ik ermee zit maar dab word hij boos en kan maar niet begrijpen hoe ik me voel.
    Ben alles zo zat.

Groetjes gaga

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    kan het me helemaal voorstellen hoor!
    ik zie ook alleen maar vrouwen met een dikke mooie buik!
    Maarja, ik hoop dat wij ook deze maand weer positief mogen testen..

Is jou trouwens aangeraden om 1maand over te slaan, of zijn jullie er gewoon toch voor gegaan?
    Wij mogen gewoon weer zwanger raken dus ik begin deze week met ovutesten en hopenlijk is mijn cyclus deze maand ook gewoon weer 28dg!!

Succes meid!!

5. ladygaga

Ja werd gezegt maar ga er gewoon wweer voor als het kan want word gek van dat wachten wil zo graag een kindje

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je zou niet zwanger kunnen zijn?

7. ladygaga

Hèhè het is doorgezet en ik ben ongesteld nu ben er erg blij mee.
    Nu weet ik dat alles het weer doet.

Alleen man lief heeft nu last van zijn geslachts deel hij heeft een ontsteking daar en zit nu al meer dan 10 dagen aan de antibiotica.

Dus ik denk dat het er deze maand niet in gaat zitten waar ik heel erg van baal want ik wil na me miskraam gelijk weer zwanger worden en nu komt er weer iets tussen.

Maar goed belangrijkste voor mij is nu even dat ik weer ongesteld ben geworden en dat is al wel fijn nu maar hopen dat man lief snel van ze geslachts probleem af is ik hoop voordat ik vruchtbaar ben zodat we deze maand weer een nieuwe poging kunnen doen.

Groetjes gaga

Deel Deze Pagina