Hoi dames ! Ik moet het even van me af schrijven.. Ik zit nu op 7dpo... Het duurt zo lang om te mogen testen ik kan mezelf bijna niet meer in bedwang houden.. ik weet dat het te vroeg is ! Maar ik heb echt de neiging om een testje te halen bij kruidvat en die morge op 8dpo te doen maar ik weet dat de kans enorm klein is als ik dan al iets zou zien! Toch hoor je wel eens dat mensen posi testen op 8dpo... Pffff word er gek van.. zal vast herkenbaar zijn voor 9 van de 10 mensen op dit forum... Nou dat moest ik even kweit !
tja voor je eigen gemoedsrust kan je natuurlijk een testje wagen,kv 2voor 5 zijn niet zo duur.en als de test nega is gewoon 2 dagen wachten en dan nog testen.
En als je dan morgen test en hij is negatief (wat zeer waarschijnlijk is, ongeacht of je nu zwanger bent of niet) geeft het je dan rust? Zo ja, zou ik het doen, zo nee, probeer afleiding te zoeken. Succes!
Hoi sterre. Ik heb gister getest (9DPO) en negatief. Vandaag weer getest en een roze streepje zichtbaar...dus spannend! Het heeft dus weinig zin om te testen. Ik bergijp je helemaal! Ik heb hetzelfde gedaan! @ minnii DPO betekend Days Past Ovulation (de dagen na je ovulatie)
Tja.. daar heb je een punt mmeke .. ik weet het eigenlijk niet of het me dan rust geeft.. wat de uitslag ook zal zijn.. positiefe test kan het nog wel 100x mis gaan en negtiefe dan kan het over 2 a 3 dagen wel posi zijn.. dus heeft eigenlijk geen zin maar de drang is er zo ... @ lana1980 GEFELICITEERD !! geeft mij mischien de krach om toch nog 2 dagen langer te wachten! Haha ..... Geniet er van !
Heel herkenbaar! Ik had dat ook 8/9 DPO en ik heb me niet kunnen bedwingen en heb een testje gedaan... Negatief natuurlijk, maar het gaf me wel rust, ben nu niet zwanger, alles wat ik voel is gewoon m'n lijf... Vandaag 4dg voor mijn NOD opnieuw gestest, wederom negatief, dus ik ga er van uit niet zwanger te zijn en test op mijn NOD (als ik niet ongesteld ben geworden) nog maar eens!
Lana, Gefeliciteerd!! wat super....!! En bedankt voor de uitleg ik zit ook op dag 9dpo vandaag en voel me zo anders als normaal... Heb je me verhaaltje gelezen paar berichtjes hierboven... Wat denk jij? Buikgriepje? of kan ik toch misschien zwanger zijn? met oog op wat ik vorige week allemaal gevoelt heb en hoe ik me nu voel. Ik ga nog niet testen Zaterdag is de NOD dag... Als ik maandaf nog niet ongesteld ben durf ik pas te testen hahaha. Groetjes Jes Sorry Lana was in een ander onderwerp waar ik me verhaaltje had neer gezet...Hieronder even voor je...: Hoi meiden, ik zou graag mijn belevenis van deze maand ook met willen delen misschien kunnen jullie kijken wat jullie denken. ik het tot nu toe een vrij regelmatige cyclus rond de 30 dagen. Volgens de berekeningen waren 14 maart t/m 18 maart mijn vruchtbaren dagen en was 17 maart me ei. Vanaf die woensdag ondekte ik ook als eerste keer dat ik erg veel vruchtbaar slijm verloor ( wist niet wat dit was dus google het even toen ik dat doorzichte slijm zag en er kwam uit vruchtbare slijm ) We hebben die dagen goed geklust do de 15de vrijdag niet ( maar zaterdag heel vroeg in de ochtend omdat manlief er vrijdag niet was ) zaterdag de 17de en zondag de 18de. Ik ben zondag ochtend heel vroeg rond een uurtje of half 6 wakker geworden, werd wakker van hefige zeurende buikpijn. deze was best heftig als hij kwam.. ( kwam zo opzetten bleef zo 50 sec aanhouden en zakte dan weer een minuut weg ) in die 50 sec dat hij er was werd ik ook mega misselijk en kon ik niet stil liggen. na 2,5 dit afgewacht te hebben ben ik met 2 paracetomolletjes terug gegaan naar bed( was er inmiddels uitgegaan want ik maakte manlief wakker omdat ik niet stil kon liggen ) ben toen in slaap gevallen. Tot aan dinsdag niet veel last meer van iets gehad alleen af en toe wat dromering en moe... Vanaf woendag dag 21 van mijn cyclus kreeg ik last van ongi krampen... smorgen iets minder dan laat in de middag... dit had ik donderdag ook nog best veel. ook was me afscheiding veranderd in witte afscheiding niet ovderdreven veel gewoon normaal. Vrijdag was dit een stuk minder maar toen ik vrijdag avond aan het eten was en net klaar was met eten wilde ik opstaan van de bank en toen kreeg ik een mega grote steek links onder in me buik. ik pakte gewoon de plek beet omdat ik er van schrok. Vanaf Vrijdag had ik tot aan gisteren ook erg last van me borsten. Die waren zo gevoelig dat ik ze met lopen vast wilde houden enzo. dit is vandaag een stuk minder. bijna geen last meer van ( wel gevoelig maar doen geen zeer meer ) Gister ochtend ben ik niet zo heel lekker wakker geworden.. Beetje eng op me maag... Wel gelijk gegeten maar in de auto op weg naar het werk dacht ik bah beetje draaierig in me buik. de rest van de dag bijna geen honger en als ik met de lunch 1 cracker gegeten heb en dan aan me appel begin gooi ik de helft van me appel weg omdat ik zo vol zit is toch raar... Lijk wel of er en steen in me maag ligt. tot aan gister avond niet meer gegeten.. als avond eten macaroni dat ging best goed... daarna nog best vlagen gehad van bah me maag draait...zolang ik stil bleef zitten op de bank viel het mee maar zodra ik opstond of ging bewegen voelde ik die vlaag misselijkehid weer. Vanmorgen proef ik de macaroni nog hij boert nog steeds op en heb nog dat gevoel dat er een steen in me buik zit.... Geen misselijkheid meer tot nu toe. Wat kan dit wezen? ik ga er vanauit geen zwangerschap want de pijn in me borsten is weggetrokken en dat zou dan toch juist aan moeten houden? Zaterdag is me NOD dag en weet niet wat ik ervan moet denken. Me humeur wordt er niet beter op omdat ik bang ben dat er iets niet goed is. heb dit nog nooit zo gehad. Hebben jullie advies voor me? Groetjes Jes
Hoi sterre21 We zitten in het zelfde schuitje. Ronde 9 en ik zit nu op 8dpo. Heb ook wel zin om te testen maar het is echt te vroeg. Ik ga donderdag testen! Succes met wachten
@ minnii Ik ben geen expert op dit gebied. Ben pas 1 ronde bezig dus hoe en wat je moet voelen is voor mij ook nog vaag. Iedere vrouw heeft bij de zwangerschap verschillende klachten. Ik heb vooral last van ongikrampen, puistjes en hoofdpijn. Moet ook veel boeren en heb rommeldarmen. Verder niks, ook niet van mijn borsten. Deze heb ik alleen gevoeld voor mijn 1e menstruatie en nu dus helemaal niet. Maar goed, mijn zwangerschap (als het dat al is) is nog erg pril dus ben nog niet in de jubelstemming.
@ lana, Daar heb je helemaal gelijk in! Gelukkig heb ik geen hoofdpijn, maar wel onwijs grote pukkels... Heb nooit last van pukkels... Ook rommelige darmen en helaas net of er een steen in me buik zit waardoor ik alles opboer.... Lekker dat het waarschijnlijk al zo snel raak is bij je Hihihi... Geniet ervan! Groetjes
Hier bij mijn eerste zwangerschap 8 dpo heel licht posi test, bij de tweede trouwens ook. Maar ik ben een test-junk... Afwachten was voor mij geen optie, dan liever een omo testje vanwege te vroeg testen. Maar je moet jezelf wel een beetje beschermen als je er niet zo goed mee om kunt gaan. Dat is voor iedereen weer anders denk ik. Ik vind het altijd heel knap als mensen kunnen wachten...wat een zelfbeheersing. Maar andersom snap ik ook nooit dat de afwachters altijd zo kribbig reageren naar de vroeg-testers? Doen we toch ook niemand kwaad mee? Anyway, hoop dat je, of het nou vandaag of volgende week is, een mooie knaltest mag zien!
Ik heb besloten vandaag geen test te halen zodat ik morgenochtend ook niet kan testen! Do en vrij ben ik de hele dag aan het werk en het weekend test ik ook niet want dan is me man er en ik wil eerst alleen testen.. k wil em verrassen als het posi is ..haha dus het word op zn vroegst maandag en dan zit ik op 13 dpo ! Zal de eerste keer zijn dat ik het zo lang volhoud maar ik ga het echt proberen!!!
@ Sterre Goed zo... Ja test je dan alleen? mijn vriend wil er altijd perse bij zijn hahahaha wel leuk om hem te verassen!! Ik heb Zaterdag me NOD... mocht ik niet ongi worden wil ik sowieso wachten ook tot maandag... Na maandag mag iik dan testen van mezelf!! Gaat ons lukken Sterre!!!! GRoetjes
Hier net zo erg hoor, ik heb vandaag op 7 of 8 dpo een testje gedaan om mezelf rust te geven je ziet waar een streepje moet komen maar die is er nog niet hahaha Nog even geduld
Mijn kerel weet ook niet dat ik zo vaak test.. ook niet de vorige rondes.. hij vind dat ik gewoon moet wachten tot ik een week over tijd ben! Ja makkelijk praten!! Haha .. dus des te leuker om stiekem te testen en als het posi is hem te verrassen ! Haha
Net toch maar ff restje gedaan.. kon het niet meer laten.. zit nu op 9dpo... Maar omo witte test ! Heb nu gelijk het idee dat het toch niet raak is.. ik test niet eerder weer dan maandag .. 13dpo .. nega test op 9dpo is niet erg toch? Kans dat het nog posi word...
Die kerels hebben makkelijk praten om te zeggen dat je moet wachten tot een week na DPO! Zij voelen niet wat jij voelt!