Goh moeilijk meid... Ik denk dat het in elk geval al een goed iets is dat je even bij je zusje kunt blijven, misschien dat hij hierdoor ook eens goed gaat nadenken! Meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen, het is zo moeilijk om vanop afstand advies te geven...Maar ik wil jou en je zoontje wel heel veel sterkte&succes wensen! Veel liefs,Lucia.
Hoi Batchie, Ik ken je omdat je een tijdje bij de december mama's van 2006 hebt geschreven maar helaas kan ik je niet helpen met tips of zeggen wat je moet doen Maar ik dnek wel dat je een goede keus heb gedaan om zolang bij je zus in te trekken. Wens je heel veel sterkte toe voor jou en vishesh. Dikke knuffel van Janet en Teun........
knappe beslissing van je! Ik denk dat het zo ie zo goed is voor jou om even rust te hebben. Ook je man kan eens rustig nadenken. ja mannen zien het vaak anders, mijn man vind ook dat hij goed voor me zorgt omdat hij bijvoorbeeld de tuin bijhoudt of de deuren verft. En dat is toch niet altijd hetzelfde als wat vrouwen zien als zorgen voor iemand. sterket meid!
Batchie, je hebt een poos bij de decembermama's geschreven en ook toen schreef je vaak over de problemen met je schoonouders en je partner. Zelf denk ik dat jullie het meest gebaat zijn bij professionele hulp. Mijn advies is dan ook om een afspraak te maken met een relatietherapeut, die jullie kan helpen hier samen uit te komen. Mocht ondanks alle inspanningen blijken dat het niet langer gaat tussen jullie tweetjes, dan heb je er in elk geval alles aan gedaan... Ik wens jou in elk geval heel veel strekte en wijsheid toe en ik hoop dat jullie er samen sterker mogen uitkomen...!
HEY MEISJE, als ik het me goed herinner heb jij ook ooit een topic geopend waarin je aangaf dat je relatiesites vond waar je man zich had ingeschreven en zo...?!?!? volgens mij ben jij dat anyway toen al vond ik dat hij niet echt "trouw" overkwam maar goed jullie gingen trouwen en jullie kregen jullie prachtige zoontje en ik dacht dat hij meer naar jou/jullie was gegroeid...het is teleurstellend om te lezen dat meneer nog steeds zo passief in jullie relatie staat gebaseerd op wat er hier staat in jou verhaal denk ik niet dat jij echt gelukkig gaat worden bij je man...
Wat een nare situatie... Ik kan me voorstellen dat je er niet gelukkig mee bent. Ik denk dat het goed is dat je een tijdje met je zoontje appart gaat wonen, even afstand nemen van elkaar en van zijn familie, zodat je tot rust kunt komen en kunt bedenken wat je nu wilt. Bij iemand wonen die niet echt van je houd en voor je door het vuur gaat verdien je niet. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je sterk genoeg bent, iemand veranderen kun je niet, je kunt alleen zelf keuzes maken. Ik wens je hoe dan ook veel sterkte!
wat fijn dat je bij je zus terecht kan. ik zou wel drie keer nadenken voor ik weer terug ging. je bent er niet alleen voor zijn genoegens, en zodat hij af en toe zijn kwakje kwijt kan hoor. hij moet respect voor je hebben. heel veel sterkte. knuf, lidwina
Ik heb je verhaal gelezen en vind ook echt dat je in een hele moielijke situatie zit, als je vervelende schoonoudes hebt maar een man die wel volle 100% achter je staat dan valt daarmee nog te leven want je leeft immers met je man en je kind samen. Maar EN een man die niet achter je staat EN vervelende schoonouders is gewoon echt heel erg rot. Ik denk dat je ook een goede en dappere beslissing hebt genomen door bij je zus te gaan wonen, ik neem aan dat je die kleine meeneemt? hoop dat je schoonouders niet moeilijk zullen gaan doen want ik meen gelezen te hebben dat ze jullie kleine als HUN kind zien? ik hoop echt dat ze je met rust zullen laten