wat aantrekken als we naar buiten gaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door monky1, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi
    ik heb een vraagje, wat trekken jullie je kleintjes nu aan als jullie naar buiten gaan gisteren wezen wandelen met de kinderwagen en ze lag in de bak heb haar een vestje er bij aan gedaan en ze had een lakentje met een dekentje om maar ik had het gevoel dat ze het erg koud had aan de voetjes had ze sokjs en die waren ook een beetje koud, ze kwam ook niet in slaap met als gevolg dat ze begon te huilen, dus wat kun je de kleintjes het beste aantrekke nu

groetjes

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ga zometeen met Lena naar buiten, maar ze heeft al een rompertje + truitje aan en een lekker zacht broekje, doe 'r een lekker gebreid vestje aan of een fleece jasje en een dekentje over d'r beentjes dat moet wel genoeg zijn denk ik.... Oh ja, en van die lekker dikke sokjes natuurlijk.

En een capuchon voor over d'r bolletje. Als het te warm is kan ik altijd makkelijk een laagje minder doen....

3. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Zoon draagt romper met lange mouwen + shirt met lange mouwen, broekje en sokken. Naar buiten doe ik een joggingjasje aan (met capuchon die evt. op kan) en schoentjes. Dat gaat prima.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    De beste plek om de temp te 'meten' is in het nekje.

Maar als je het gevoel hebt dat je kleintje niet kan slapen omdat het koude voetjes heeft (ik kan ook niet slapen met kouden voeten :) ), dan wat dikkeren sokken of van die stoffen slofjes aantrekken.

Groetjes Anita

5. cvm110

cvm110 Lid

25 okt 2007
    29
    0
    0
    De laatste dagen was het 's ochtends erg koud. Ik doe hem dan rompertje, shirt met lange mouwen, broekje en sokjes aan. Daaroverheen nog een vestje en dan in de wrapper-deken. Bij zijn voetjes stop ik een kersenpittenzakje, zodat hij lekker de warmte van onderen krijgt. En natuurlijk een mutsje op...

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nam vaak een kruikje mee en legde die onder bij de voetjes..
    Blijven ze heerlijk warm

7. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    ik probeer me altijd in Dewi te verplaatsen: stel dat ik in een kinderwagenbak lig, het is ongeveer 15 graden, het waait en ik lig stil....wat zou ik dan t liefste aanhebben en over me heen hebben..? Werkt altijd! :D

Geldt natuurlijk helemaal als je ze in de maxicosi op t onderstel hebt want dan zitten ze in de wind.

Probeer maar es!

Deel Deze Pagina