Zoon van 4,5 maand is nu sinds een week beter na flink ziek geweest te zijn. Hij hoest nog wel veel en klinkt ook nog vol in het neus-keel gebied. Nu zijn de hoestbuien minder vaak, ook in de nacht maar nu wil hij elke 1,5-2 uur drinken. Een speentje accepteert hij dan niet helaas * Zijn dit de regeldagen na het ziek zijn of is dat al te laat? * Hoort het bij de 4,5 maanden sprong? * Heeft hij toch last van zijn oortjes? * Nog andere ideeën? Alvast bedankt!
Onze zoon is de afgelopen weken (of maanden...) af en aan ziek en verkouden geweest. Hij werd 's nachts ook wel 3 of 4 keer wakker met honger. Soms dronk hij wel anderhalve fles na de avondfles van 23.00 uur. Achteraf denk ik dat hij voornamelijk dorst had. Als je verkouden bent lig je de hele dag met je mond open en dat is ook geen fijn gevoel. Vanwege diezelfde verkoudheid gaf hij overdag vaker mondjes terug, dus ik vond het niet erg dat hij 's nachts dan zoveel dronk. Wel jammer dat hij vaak wakker was, maar dat is nu hopelijk voorbij. Vannacht hebben we wel een goede nacht gehad en we merken al een paar nachten dat hij eigenlijk maar een paar slokjes melk drinkt als hij wakker werd.
Bedankt voor je antwoord! Onze zoon ademt alleen nog door zijn neus. Door zijn mond ademen moet hij nog leren. Hij drinkt ook niet veel elke keer, dus echt dorst durf ik het ook niet te noemen, anders had ik het ook niet zo vreemd gevonden (maar wel lastig )