Hij wordt bijna 1 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mijneerste1, Oct 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijneerste1

May 20, 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij wordt bijna 1 jaar over paar maanden en ik heb geen idee waar ik het ga vieren.

1. onze woning is veelste klein.
    2. ik wil het niet in een te grote zaal vieren.

ik wil ongeveer 50 man uitnodigen en het toch persoonlijk houden in een kleine ruimte waar 50 man in past.

Hebben jullie tips waar ik het kan vieren? :(:(:(

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

Jan 14, 2013
    1,008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Waar woon je?

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zou het thuis houden en in twee dagen of twee dag delen vieren
    wie weet komt die 50 man al helemaal niet

wij wonen ook klein en vieren onze verjaardagen altijd in twee keer

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    50 man :$ Vind ik persoonlijk wel erg veel voor een eerste verjaardag. Maak je het voor jezelf en je kleintje dan niet te moeilijk? Lijkt me erg overweldigend voor je zoontje en hij snapt het concept 'verjaardag' natuurlijk ook nog niet.

5. mijneerste1

May 20, 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL

hahah jaa dat is een goeie maar onze familie bijelkaar zijn aardig groot dus 50 man is best persoonlijk voor ons en zoals iemand ook al zei, waarschijnlijk komen die 50 man niet eens.

wij wonen in Amsterdam, dus ook gehorige woningen. Maar twee dagen feest wilde wij ook doen maar ik dacht misschien is er ook een ander optie.

6. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Oké, dan is je zoontje er misschien ook al aan gewend :) Je kunt er ook voor kiezen om het de hele dag te vieren. Dan komt iedereen (hopelijk) verspreid over de dag en ben je na 1 dag klaar (en doodmoe ;))

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Wij hadden 60 man op de eerste verjaardag van onze zoon. We hebben beide een grote familie en grote vriendengroep dus ja dan zit je daar snel aan. Wij hebben hiervoor een kleine zaal gehuurd in een plaatselijke buurthuis. Zaal was €100,- en alle drankjes €1,80 p/s. Alles bij elkaar waren we €600,- kwijt voor 3 uurtjes incl hapjes zoals een schaal wordt en bitterballen die rond ging. Kwam daar alleen de taart nog bij. Vond het heerlijk om daarna thuis niet met de rotzooi te zitten;)

Wij wilden zijn eerste verjaardag juist groot doen, de jaren erna doen we het verdeeld over 2 dagen bij ons thuis, ene dag familie andere vrienden en dan ook niet meer allemaal want dat wordt gewoon te veel.

8. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wij vieren onze verjaardagen
    Altijd in 2 gedeeltes.. Of ochtend/middag of middag/avond.
    Dat ziu ook nog een optie kunnen zijn.. En anders bijvoorbeeld bij (schoon) ouders in huis vieren als hun ruimer wonen

Share This Page