Ik heb 2 maanden geleden de 1e loopschoenen gekocht voor mijn dochter. Schoenen zijn van Jochies en ik heb ze in de uitverkoop gekocht voor 35,-. Dat neuzen snel kaal worden vind ik normaal, maar ik kwam er achter dat er opeens een giga gat in zit en bij de andere schoen komen er ook gaten.ik had verwacht dat ik er toch wel iets langer mee zou doen dan 2 maanden, ze past ze nog prima. Nu moet ik dus weer nieuwe kopen. Wat is jullie ervaring? Ik kan bijna geen goede schoenen vinden met stevige neuzen. En ik vind het echt absurd dat zulke dure schoenen (normale prijs waren ze rond 60,-) zo snel zo kapot gaan. Bekijk bijlage 423449
Hoorde ik laatst ook van een vriendin over Jochies! Ze waren bij haar al naar twee weken stuk... Ik heb Shoesme schoentjes (Babyproof) gekocht toen ze alleen nog maar kroop en die zijn gewoon heel gebleven. Ja wel een beetje kaal maar niet stuk.
Zijn dat wel schoentjes voor buiten? Ze lijken me echt heel licht te zijn. Maar wel erg dat ze zo snel stuk zijn.
Hier ook jochies gehad. Ook een gat in de neus, alleen niet zo snel als bij jou. Denk na een maand of 3-4, en toen moest ie toch weer nieuwe. Hoor het wel vaker bij jochies...
Het zijn schoentjes met zeer flexibele zolen, 1e loopschoentjes. Heb vanmiddag nieuwe gekocht van Shoesme, met wat dikkere zolen en neuzen, hoop dat dit langer mee gaat.
Ik heb dezelfde soort schoentjes (baby-line) van Jochie voor mijn dochter. Ook heb ik Shoesme schoentjes de babyproof met stippen/nopjes op de onderkant en ook babyproof maar dan met een dikkere ribbeltjes zool een maatje groter. Ik moet zeggen dat ik vandaag juist dacht van wat fijn die Jochie schoentjes voor de eerste weken lopen buiten! Ze zijn echt ubersoepel, bijna slofjes. De Shoesme met nopjes vind ik niet heel geschikt om buiten op te lopen. Ergens zit er in mijn hoofd dat dat toch niet lekker kan lopen zo'n dun zooltje met nopjes, dat voel je er toch doorheen? De dikkere babyproof zolen zijn dan juist weer bijna 'echte' schoenen (voor jouw dochter nu na 2 maanden natuurlijk prima). Ik heb mijn Jochie schoentjes tweedehands voor 2.50 euro opgehaald, dus over de prijs kan ik niet klagen Maar het leer is inderdaad wel dunner bij de neuzen dan de Shoesme schoentjes. Wat ik bij jou opvallend vind is dat de tussenlaag kapot is. Bij mij steekt het leer van de neuzen + de voorkant van de rubberen zooltje het meeste uit naar voren. Die tussenlaag zit verder terug naar achter. Dus door struikelen etc zijn bij mij de leren neuzen + het rubber afgesleten, die tussenlaag is juist compleet intact nog (en mijn dochter is dus het tweede kindje wat er op loopt). Ik vind de Jochie schoentjes dus eigenlijk wel fijn, juist omdat ze zo ontzettend soepel zijn, maar daardoor waarschijnlijk ook kwetsbaarder. Welke Shoesme schoentjes heb je uitgezocht? Even benieuwd Ik hoop dat je dochter ze kan uitdragen tot de volgende maat!
Wij hebben dan wel een jongen dus jongensschoenen maar in april hebben we schoenen gekocht van stones and bones, hij heeft er voor 90% mee gekropen, vooral buiten en die schoenen zien er nog redelijk goed uit. De neuzen zijn natuurlijk versleten maar niet kapot, geen gat in ofzo. Dat vind ik dus best een goed merk voor als ze nog kruipen, wel even nasr de neuzen kijken als je ze koopt, dat die goed dik zijn. Het is wel een duurder merk maar je hebt er wel wat aan. Ons zoontje draagt die nu dus al 7 maanden. 2 weken geleden andere schoenen gekocht van een ander merk,weet niet hoe die zijn maar die stones and bones zijn nog goed genoeg om mee op straat ge kunnen gaan
Zulk soort neuzen zijn goed om nog mee te kruipen Je hebt ze ook in het roos, groen, geel blauw, schoenen met sterretjes,.. Ik heb maar even een voorbeeld op google genomen
Die zijn wel flexibel. Niet zo flexibel als ze aanraden bij de aller aller allereerste schoentjes maar ts haar dochtertje loopt al 2 maanden. Volgens onze fysiotherapeute zijn ze wel goed, ons zoontje hoefde wel geen hele flexibele zooltjes te hebben omdat hij zijn voeten helemaal verkeerd zet maar ze zijn wel flexibel, kan ze zo plooien.
Zo zien ze er nu uit. Hij kruipt ermee sinds april he, ik vind het dus nog goed meevallen. Hij loopt nog maar een week of 3 los, ervoor wel geel gewandeld met de babywalker buiten maar ook heel veel mee gekropen
IK had shoesme babyproof schoentjes gekocht, 50. Na een maand stonden er net zo een grote gaten in als op jouw foto! En dat terwijl dochter er niet mee heeft gekropen. Ik heb nadien Shoesme extremeflex gekocht, en die hebben een veel stevigere neus dan die babyproof.
Ooo al ik een jochie had gehad!!! Die zijn erg leuk! Ik heb ze nu van Shoesme, Extreme flex. Die waren goed, omdat ze dus al een paar maanden loopt. Roze Shoesme Ballerina's EF4S009 - Omoda.nl Zijn eigenlijk zomerschoenen, maar ik wilde graag ballerina's en ze verkopen bijna alleen maar laarzen. Deze kan ze ook leuk met een maillot aan en ze staan erg eigenwijs bij haar! Zelf vindt ze ze helemaal geweldig, loopt al de hele morgen al met die schoenen aan hier in huis n maar wijzen ernaar: mooi! Mooi! Mooi! Gisteravond heeft ze ze zelfs mee naar bed genomen, ze werd pissig omdat ik ze af wilde pakken haha. <3 Shoesme kinderschoenen BC4W005-D En deze laarsjes, kon ze niet laten staan, was er op slag verliefd op. Staan ook er schetig onder een stoer jurkje/rokje. Vraag me wel af of ze niet dnel kapot gaan. Het is leeg met een stoffen laagje erover. De verkoopster beweerde dat ze niet snel kapot gaan, maar ik heb de bon dus bewaard. Had nog een boel andere laarsjes gepast, maar waren net harnassen, ze liep er ook erg houterig op haha. Dus maar deze gekozen en ook omdat ik ze stiekem het allermooist vond!
Leuke schoenen en die neuzen van de ballerina's zien er ook stevig uit. Volgens mij een goede keuze Haha gekske, met de schoentjes willen slapen! Mega schattig haha
Die ballerina's die je hebt zijn heel stevig hoor..gaan niet zomaar kapot. Heb dat model verschillende jaren in verschillende kleuren voor mijn dochter gehad.