Ze heeft vandaag echt een hang/baaldag. Heeft nog maar 1 uurtje geslapen van 12.00 uur - 13.00 uur. Geen iedee wat er zou kunnen zijn. Is wel moe maar slapen hoor maar. Alleen maar jengelen, als ik haar oppak is het wel goed. Maar ze moet dus echt nog wel even slapen dacht ik. Zal dit spronggedrag zijn? Of iets anders? iemand een idee?
Misschien gewoon een baaldag, zoals wij dat ook weleens hebben. Daar hoef je niet gelijk iets achter te zoeken, denk ik. Succes.
hier zijn ook alle dagen verschillend soms zit er echt een dag tussen dat je blij bent dat het 's avonds is en ze eindelijk slaapt! en als ze echt chaga is dan gooit ze er ook een spooknacht achteraan, het liefst als mama moet werken de volgende dag .
Ja, duurt wel lang ja. Ze slaapt nu eindelijk. Er zijn best wat dingen die er aan de hand zouden kunnen zijn: - tandjes, want ze sabbelt zich suf op een speentje terwijl ze die anders niet wil. - wennen aan de voeding, ze had voeding voor mogelijke kma, nu weer de 'oude' voeding om te testen. Of ze heeft echt kma.
Hier ook een sacho-dag. Niets is goed vandaag... slapen is geloof ik zonde van de tijd, in de box is het niet leuk met alle gezellige speeltjes, bij mama op schoot is het maar even leuk, in de wipstoel is het saai, samen spelen is heel even gezellig en als we stoppen dan is het balen... Dus jengelen en sacherijnig En ik nu ook Nog even en het is 19.00 uur. Bedtijd!!
Het is nu bijna half 8 en ik ben blij dat het eindelijk rustig is in huis. Jasmine heeft vandaag ook weer zo'n dag en heeft vanaf half 12 tot 19.00 niet geslapen. Alleen maar jengelen en huilen. Heeft ze wel vaker en vaak is ze de dag erna veel aan het slapen, alsof ze dan weer een beetje moet inhalen van wat ze vandaag tekort is gekomen.
Ze is nog steeds erg onrustig overdag en is wel moe, maar gaat gewoon niet slapen, huilen huilen huilen.