Ik vraag dit voor een vriendin van mij, die heeft vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van sensitest. Ze dacht iets te zien en heeft toen de test open gemaakt, en zag een heeel vaag streepje maar ook echt heel vaag. Is dat een indrooglijntje? Lijkt mij wel toch? Anders zou je hem toch hebben moeten zien door het doorkijkvenster? Ik heb haar aangeraden er morgen een van het kruidvat te doen.
Hoezo? is een gewone vraag toch? Als hij van mij was had ik er een foto bij kunnen zetten, maar helaas is dat niet.
Tja zou kunnen maar kan ook net zo goed een echt lijntje zijn. Is inderdaad moeilijk te zeggen als je iets niet zelf kan zien. Indrooglijntje is vaak kleurloos dus heeft dit lijntje kleur? en hoe lang na dat de test gedaan is verscheen het lijntje?
Ja is een gewone vraag..maar het is gewoon moeilijk te beoordelen zonder beeld...is toch ook een gewoon antwoord?
Inderdaad zoals Anna123 al zegt... een foto is handiger voor ons. Is een heel normaal antwoord op je vraag vindt ik. Misschien kan je vriendin zelf inloggen hier, en de foto laten zien? Groetjes Cyntje78
Kv is idd wel een goede keuze voor een 2e test..is gevoelig en geeft (bijna) nooit vals positief. Is ze al overtijd of nog voor haar nod?
chocolaatje ze zeggen altijd streep is een streep, maar helaas is dat niet altijd zo. Heb jij de test gezien van je vriendin, want zoals hierboven gezegd wordt is meestal een indrooglijn kleurloos of smaller dan als de test streep. Is er geen mogelijkheid voor je om er een foto van te maken en heel ff in je album te zetten? Dat je hem later weer verwijderd? Want dat is voor ons iets makkelijker om een goed antwoord te geven op je vraag en anders moet je je vriendin inderdaad ff een kv test laten doen
Hallo allemaal, Ik heb ook een vraagje. Morgen is mijn NOD, vandaag een vroege test van predictor gedaan, een controlestreepje was eerst vaag en en geen teststreep, na een klein half uurtje was de controlestreep duidelijke en de een vage teststreep te zien. Zou dit een indrooglijntje zijn of niet? Groetjes, Shari
@shari gebruik de zoekfunctie eens en zoek op predictor test. Er zijn een heleboel dames die een vage streep hebben met predictor en die niet zwanger zijn. Deze test kan dus vals positief geven. Natuurlijk hoop ik wel voor je dat de test echt positief is.
Laten we hopen. Morgen test herhalen met ochtendurine. Is deze negatief dan wachten we nog even af. Groetjes
dus eerst deed de teststreep het ook niet? want als dit zo is is de test niet goed denk ik helaas....
ja het controlelijntje....maar hij deed het wel gelijk zeg maar? In principe mag je ook niet meer kijken na een half uurtje..ik weet je doet het toch maar dan is ie niet meer betrouwbaar... ben eens benieuwd dan met je volgende test!!! succes
Sorry voor mijn late reactie, maar ze is gewoon zwanger!! IK heb de test gezien, en duidelijker kan niet! Nu heb ik maandag mijn nod, zou leuk zijn als het ook raak is, zijn we tegelijk zwanger. Ik heb wel kwaaltjes, maar kunnen ook ongi kwaaltjes zijn he?
je hebt de test gezien die ze al gedaan had? en die dus al een tijdje ligt? dan is ie niet betrouwbaar hoor!! ik zou gewoon nog eens met ochtendurine testen en dan binnen de tijd aflezen... succes
Is wel echt positief! Ze heeft vandaag nog een kruidvat test gedaan, en die was ook positief! Nu ik nog, kan bijna niet wachten tot maandag..