Indrooglijntje of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chocolaatje, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Ik vraag dit voor een vriendin van mij, die heeft vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van sensitest. Ze dacht iets te zien en heeft toen de test open gemaakt, en zag een heeel vaag streepje maar ook echt heel vaag. Is dat een indrooglijntje? Lijkt mij wel toch? Anders zou je hem toch hebben moeten zien door het doorkijkvenster? Ik heb haar aangeraden er morgen een van het kruidvat te doen.

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    uuum..zonder foto is dat wel moeilijk beoordelen hoor...

3. chocolaatje

Hoezo? is een gewone vraag toch? Als hij van mij was had ik er een foto bij kunnen zetten, maar helaas is dat niet.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Tja zou kunnen maar kan ook net zo goed een echt lijntje zijn. Is inderdaad moeilijk te zeggen als je iets niet zelf kan zien.
    Indrooglijntje is vaak kleurloos dus heeft dit lijntje kleur? en hoe lang na dat de test gedaan is verscheen het lijntje?

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja is een gewone vraag..maar het is gewoon moeilijk te beoordelen zonder beeld...is toch ook een gewoon antwoord?

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Inderdaad zoals Anna123 al zegt... een foto is handiger voor ons. Is een heel normaal antwoord op je vraag vindt ik.

Misschien kan je vriendin zelf inloggen hier, en de foto laten zien?

Groetjes Cyntje78

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Kv is idd wel een goede keuze voor een 2e test..is gevoelig en geeft (bijna) nooit vals positief. Is ze al overtijd of nog voor haar nod?

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    chocolaatje ze zeggen altijd streep is een streep, maar helaas is dat niet altijd zo. Heb jij de test gezien van je vriendin, want zoals hierboven gezegd wordt is meestal een indrooglijn kleurloos of smaller dan als de test streep. Is er geen mogelijkheid voor je om er een foto van te maken en heel ff in je album te zetten? Dat je hem later weer verwijderd? Want dat is voor ons iets makkelijker om een goed antwoord te geven op je vraag ;) en anders moet je je vriendin inderdaad ff een kv test laten doen

9. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan er zo inderdaad ook niets over zeggen ! Indrooglijntje is inderdaad een stuk smaller .......

10. Shari85

Shari85 Niet meer actief

#10 Shari85, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
    Hallo allemaal,

Ik heb ook een vraagje. Morgen is mijn NOD, vandaag een vroege test van predictor gedaan, een controlestreepje was eerst vaag en en geen teststreep, na een klein half uurtje was de controlestreep duidelijke en de een vage teststreep te zien.
    Zou dit een indrooglijntje zijn of niet?

Groetjes,
    Shari

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Shari, die lijkt wel aardig positief hoor!

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @shari gebruik de zoekfunctie eens en zoek op predictor test.
    Er zijn een heleboel dames die een vage streep hebben met predictor en die niet zwanger zijn. Deze test kan dus vals positief geven. Natuurlijk hoop ik wel voor je dat de test echt positief is.

13. Shari85

Shari85 Niet meer actief

Laten we hopen. Morgen test herhalen met ochtendurine. Is deze negatief dan wachten we nog even af.

Groetjes

14. Alita

Alita Niet meer actief

dus eerst deed de teststreep het ook niet? want als dit zo is is de test niet goed denk ik helaas....

15. Shari85

Shari85 Niet meer actief

Je bedoelt de controlelijn? Die stond er wel, maar niet zo duidelijk als na een half uurtje.

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja het controlelijntje....maar hij deed het wel gelijk zeg maar?
    In principe mag je ook niet meer kijken na een half uurtje..ik weet je doet het toch maar dan is ie niet meer betrouwbaar...

ben eens benieuwd dan met je volgende test!!! succes

17. chocolaatje

Sorry voor mijn late reactie, maar ze is gewoon zwanger!! IK heb de test gezien, en duidelijker kan niet! Nu heb ik maandag mijn nod, zou leuk zijn als het ook raak is, zijn we tegelijk zwanger. Ik heb wel kwaaltjes, maar kunnen ook ongi kwaaltjes zijn he?

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

je hebt de test gezien die ze al gedaan had? en die dus al een tijdje ligt? dan is ie niet betrouwbaar hoor!! ik zou gewoon nog eens met ochtendurine testen en dan binnen de tijd aflezen...

succes

19. chocolaatje

Is wel echt positief! Ze heeft vandaag nog een kruidvat test gedaan, en die was ook positief! Nu ik nog, kan bijna niet wachten tot maandag..

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

oow...wat super zeg!! van harte alvast voor je vriendin... nu nog duimen voor jou!!

liefs

Deel Deze Pagina