Nou wou ff kwijt dat ik vanmiddag mijn 1e Mirena heb laten zetten. Het is me echt zo meegevallen, heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad. Het enige wat ik een beetje onprettig gevoel vond, was dat ze de baarmoedermond beet pakje, maar dat kun je zelfs geen pijn noemen. Op een gegeven moment zei ze.. Nou zal nog even de draadjes afknippen. Ik vroeg, he zit ie er dan al in? Kun je nagaan hoe weinig ik ervan gevoeld heb.. ben helemaal trots op mezelf, hihi... Had wel direct een bloeding, maar das nu al bijna over. En tot nu toe nog geen enkel krampje gehad. Dus voor iedereen die net als ik zo twijfelde: GEWOON DOEN!!!
Hahahaha, hier ook geen centje pijn! Als ik sommige verhalen lees op ZP kijk ik er echt van op dat meiden last hebben.
Ik heb ook er ook 2 gehad maar bij mij niet zo positief Plaatsen deed inderdaad totaal geen pijn maar bij mij "vielen" ze er uit hahahaha. 1 keer helemaal niks van gemerkt moest plassen en daar lag het ding :S en 1 keer tijdens het klussen voor de fun hahahahaha
Heb ook helemaal niet het idee dat er iets in me zit. Maar hopelijk blijft ie bij mij wel goed zitten...