Sinds gisteravond hijgt Sven! ? Gisteravond hoeste hij er elke keer achteraan, maar dat doet hij nu niet. Het is niet de hele tijd door maar toch wel elke minuut dat hij dit doet. Zijn er meer die dit doen? Zal het iets zijn wat hij gewoon weer ontdekt heeft wat hij kan? Of zal hij last van zijn keel hebben? Veder lijkt het er niet op dat hij ziek is.vreemd
Hi! Mijn zoontje hijgt ook vaak. Ik maak me er geen zorgen over zolang er geen rare piepende geluidjes ofzo bij komen. Volgens mij vindt hij het zelf gewoon 'leuk'
hier begint nikita met "hygen"zodra ze enthausiast wordt over iets. ook als ze papa ziet na een lange dag werken begint ze spontaan te hygen van blijdschap haha, ik vind t wel schattig, kreeg laatst te horen dat mijn man vroeger dat zelfde deed haha susanne
jamie begint ook te hijgen als hij enthousiast word... en hoesten niezen ja... ook leuk om te faken euhhhggg en haaajjsshh horen we regelmatig volgens mij vinden ze het gewoon leuk geluiden te maken ff offtopic nu het over geluiden maken gaat: Zodra hij zijn lepeltje aanziet komen: brrrrbbrrr!