1ste verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Darinka1, May 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Op 10 juni wordt Nora 1jaar.
    Het weekend na haar verjaardag wil ik haar verjaardagsfeestje voor de familie doen.
    Nu twijfel ik alleen nog of we het zaterdag of zondag doen en iedereen in 1 keer uitnodigen of dat we op 2 dagen vieren en de familie splitsen. Alle tantes,nonkels ,neefjes, nichtjes,oma's en opa's samen is 28 personen en daar zijn 6 kindjes bij dus wel vrij druk.

Meestal doet Nora nog een dutje na de middag tenzij er bezoek is dan vind ze het leuker om daarbij te zijn.

Wat zouden jullie doen?

Mijn man zei trouwens van iedereen te laten komen wanneer ze er zin in hadden maarik ben er nog niet uit of het niet leuker lijkt om met iedereen tegelijk te vieren

Groetjes

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij zaten ook op 25-30 man en hebben het gevierd van 11.00-17.30 uur. Ze kwamen allemaal verspreid en dat vind ik persoonlijk prettiger dan allemaal gelijk. Had op de uitnodiging gezet dat ze zoontje konden mislopen vanwege een middagslaapje en die was op z'n verjaardag van 14.30-16.00 uur...

3. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Wij hebben het smiddags van 14 tot 16 gevierd. Gewoon iedereen tegelijk.. Ja het was druk! Zeker 35-40 mensen maar daar in tegen maar 2 uurtjes! We hebben om 15 uur gezongen met z'n alle en daarna kaarsje uitgeblazen en taart gegeten! Het was zeker druk maar ik zou het zo weer doen! M'n meisje heeft daarvoor geslapen en daarna nog een uurtje. Ik vond het ideaal!

4. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Owja dat was dus in het weekend daarna, op haar eigen verjaardag zin de opa's en oma's geweest en hebben we een taartje gegeten!

5. Jedine

Jedine Bekend lid

Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Wij hadden ook zon 25-30 man, hebben alles in een keer laten komen vanaf 13.00. Ze was zelf om 13.30 wakker taart aangesneden en smiddags heeft ze nog n kort slaapje gedaan
    We hebben het in de tuin gevierd, het was 30gr, zwembadjes voor kindjes een grote cementbak vol koud water voor de drank (zelfbediening) en vers fruit op tafel

6. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

We hadden ongeveer evenveel mensen en die tegelijk laten komen. We hebben het gevierd van 10 tot 12 in de ochtend. Dan kon ze daarna nog een half uur tot uurtje bijkomen en dan slapen. 's Middags was het gewoon weer een normale dag en heeft ze lekker gespeeld. Ik heb echt gemerkt dat dit meer dan genoeg was voor haar. Langer achter elkaar of 2 dagen feest had veel te veel geweest. Het was echt overweldigend voor haar.

7. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hier gaat het ook zaterdag worden met misschien een paar uitzonderingen als ze die dag niet kunnen. nu enkel nog bedenken tussen welke tijden ze worden uitgenodigt.
    Nora is smorgens meestal rond 6u wakker, van 9 tot 10u30 dutje, om 11u patatjes van 13u tot 14u/15u slapen en dan om 15u30 fruitpap, rond 20u trug in bedje

Misschien proberen om haar middagdut die dag wat vroeger of later te krijgen.

Nu de uitnodigingen maken én haar verjaardagsjurkje maken

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier nu zondag dan is Siem ook echt jarig.

Vanaf 1500 is iedereen welkom. Mensen komen van meer dan een uur rijden dus wordt er voor soep en broodjes gezorgd,

Ik zorg dat Siem in de ochtend op tijd wakker is. Op tijd ochtend slaap doet en dus op tijd middag slaap en dus om 1500 wakker is.
    Of het gaat lukken is een tweede maar we zien wel
    25 personen inclusief kids dreumesen en pubers...
    Ws goed weet dus lekker buiten. Zelf bediening in het drinken en klaar!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Wij hebben het in een keer gevierd en dat was heel erg druk, met héél veel kinderen!!! ( we hebben het niet thuis gevierd, maar in een zaaltje)
    We hebben het vanaf 15:00 tot 17:30u gedaan en dat ging goed, voor een 1e verjaardag is dat echt lang genoeg hoor.Mijn dochter slaapt alleen nog maar 's middags en gaat 's avonds om 19:00 naar bed, dan slaapt ze tot 7:30u.
    Ze ging 's avonds na haar verjaardag ook probleemloos slapen, geen last gehad van de drukte.
    Nou, veel plezier!

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij hebben het gesplitst.

Op zijn verjaardag zelf de familie en daarbij had in aangegeven dat hij Smiddags nog slaapt.

Weekend vrienden met veel kleine kinderen.
    Daarbij heb ik aangegeven dat ze vanaf 11:00u tot 14:00u en van 15:00u tot 17:00 welkom zijn ivm slaapjes.

11. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    We deden zondag 13.00-18.00 20 mensen 6 kids
    De meeste kwamen om 15.09 en gingen weg met 17.00
    Was eveb druk maar niet belemmert alles stond op tafel en ik hoefde niets doen.
    Dochter had geslapen 11.00-12.00 en 16.30-17.00

Ik zou in 1 dag doe niet in twee

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij vieren een eerste verjaardag met de familie (en die is niet zo groot) en hooguit enkele vrienden. Niet te druk want daar heeft mijn kind niets aan. Gewoon gezellig en altijd kort (in de ochtend 11:00 - 13:00)

Ook geen stapels kadoos..

Share This Page