Mijn dochter hikte echt veel en had zware reflux. Mijn zoon hikte bijna niet en heeft nog zwaardere reflux
Bij mn oudste ging dat wel op. Heel veel de hik in de buik (en erbuiten trouwens ook) en vanaf 2/3 weken werd duidelijk dat ze verborgen reflux had. Ze heeft tot 9 mnd medicatie gehad hiervoor. Mn jongste (3 weken nu) had evenveel last van de hik in mn buik en meteen was ik ook bang voor verborgen reflux. Maar tot nu toe (klopt heel hard af) herken ik nog geen tekenen van de verborgen reflux terwijl ik er heel alert op ben nu (mede vanwege de hik).
Goh. Mijn ventje had minimaal 3x daags de hik in mijn buik. Af en toe werd ik er echt knettergek van Maar hij heeft wel een lichte vorm van reflux. Geen medicijnen voor gelukkig. Nu nog steeds geeft hij soms mondjes melk terug tot vaak een uur na de voeding.
Alle drie regelmatig de hik in mijn buik. Mijn dochters hebben iig geen reflux. Bij de laatste is het nog even afwachten
Zoontje had erg veel de hik in de buik meerdere malen per dag, en heeft verborgen reflux met medicatie
Gatver, ik lees nu toch wel veel waarbij er wel degelijk een verband is Ik hoop maar dat ik gewoon een gulzige drinker in de buik heb, want meneertje heeft toch echt vrij vaak de hik. Vandaag alweer minimaal 3 keer gevoeld
Hier een dochter die idd vaak hikte en ook vaak terug gaf na de voeding.. Was met indikken prima op te lossen.. Ook deze beeb heeft vaak de hik.. Ben benieuwd hoe het daar dalijk bij gaat
Dochter had in de buik nooit de hik. Toch had ze ernstige reflux en is pas sinds kort van de medicatie af.
Zoontje ook heel vaal de hik in de buik en ook als baby heel vaal de hik, het wordt nu wat minder. Maar zeker geen reflux hier, gewoon ontzettend schattig dat geskwiek de hele dag
Hier in de buik heel vaak de hik, erbuiten ook regelmatig in het begin maar 0,0 refluxklachten hoor, nooit pijn, melk teruggeven of wat dan ook. Wel even gezocht naar juiste fles/speen want een gulzigerd was ze wel
Beide dochters vaak de hik tijdens de zwangerschap. Vaak wel 3 keer per dag. Oudste dochter: geen (verborgen) reflux, wel vaak de hik gehad maar geen noemenswaardige last van gehad. Jongste dochter: nog niet merkbaar. Ze geeft soms wel melk terug maar heeft er geen last van en hikt ook nu nog wel snel maar heeft daar ook niet echt last van.
Hier had de oudste vaak de hik in mijn buik, zeker elke dag. Had zware verborgen reflux en heeft tot bijna haar 2e verjaardag medicijnen gehad. Nu helemaal overheen. Jongste hikte veel minder vaak en had geen reflux. Spuugde wel redelijk veel maar geen echte reflux.
Oudste had voortdurend de hik en had KMA en reflux. Jongste veel minder vaak en KMA en verborgen reflux. De Wij jonge ouders blinkt doorgaans niet uit in correcte info...