Hik minder voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DoubleD, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Is het normaal dat je naarmate het einde van de zwangerschap nadert, je de hik van de baby minder voelt?
    Snap dat de baby minder ruimte krijgt, maar aan de andere kant had ik verwacht het steeds beter te gaan voelen.
    Moet nu echt stilzitten om het te voelen zodra hij hikt, terwijl een paar weken geleden mijn buik heen en weer hobbelde.

2. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Dubbel

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hmmm.... Geen idee eigenlijk... ;)
    Voel zelf dat de schopjes en stompjes meer over gaat in "schuiven" maar de hik voel ik niet echt anders dan een paar weken terug.
    Zou het een aan je vk vragen als je die weer ziet. Zal iig denk niks ergs zijn! (Vertrouw je het niet, dan natuurlijk altijd bellen!!!)

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hangt volgens mij af van waar de baby met het ruggetje ligt. Mijn kleine draait nog van links naar recht met de rug en ik voel dan ook de ene keer de hik links meer en de andere keer rechts.
    Misschien ligt het kindje nu meer met de rug aan jou rij zijde?

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    ik heb juist het idee dat ik alles beter voel nu ik dichterbij het einde kom.. alle schopjes schuifjes duwtjes en hikjes.. Merk het sinds een week of 2 ook aan mijn ribben/borstbeen die voelt zo beurs van al het getrappel..

6. life

life Niet meer actief

Ikzelf voelde ze erger worden. Maar kleine ligt al de hele zwangrrschap naar beneden, vind dat je het beneden erg goed voelbaar is.
    En idd wat siertje zegt de schopjes en stonpjes vind ik overgaan in schuiven.

Toch even vragen aan je vk denk ik:)

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Ik voel de hikjes ook nog steeds goed...idd trappelen en bewegen is meer heen en weer schuiven geworden...

bij twijfel gewoon de vk bellen :) dan ben je in ieder geval zelf wat mer gerust gesteld :)

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Mijn buik is nooit echt helemaal heen en weer gegaan van de hik. Het enige wat ik telkens voel zijn ritmische schokjes. Het zal waarschijnlijk aan de houding van de baby liggen ;)

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier werd het de laatste weken ook minder (de oudste had het meerdere keren per dag). In het begin leek het hele lijfje mee te wiebelen. Maar tegen het eind zat zijn koppie wat klem en voelde ik het eigenlijk alleen nog tegen mijn bekken stoten, niet meer zo aan de beenzijde.

10. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Vanaf wanneer voelden jullie dat het kindje de hik had? Ik voel de baby ontzettend vaak een hard schoppen en schuiven, maar hikken heb ik nog nooit gevoeld... ben benieuwd! !

Deel Deze Pagina