Vandaag bij de VK lag de beeb verkeerd om (zie mn weblog staat hele verhaal). Nu heeft ie de hik en dat voel ik toch echt onderin.. Hij was net wel weer aan het draaien. Waar voel je de hik en hoe ligt het kindje?
mijn beebje ligt met haar hoofdje naar beneden en ik voel de hik heel laag, dus onderin vlakbij mijn blaas
Ja dat lijkt me ook het meest logisch... Ik denk dus echt dat hij al weer is omgedraaid! Zat me vanmiddag toch nog een beetje druk te maken, maar ben een stuk rustiger nu. Hij draait gewoon nog.
ik voel de hik ook heel laag, weet niet hoe ze ligt, vorige controle met haar hoofdje naar beneden maar is al enkele weken geleden. maar er zijn een aantal andere aprilmama's die de hik ook heel laag voelen maar waarvan de baby toch in stuit ligt.
Mijn kindje ligt al volledig ingedaald, ik voel de hik aan de kant van het ruggetje links beetje aan de zijkant/bovenin.
Ik meende ook altijd zeker te kunnen merken hoe de baby lag, doordat ik de hikjes links, rechts, boven of onder voelde... Maar tot de 37e week draaide meneertje steeds nog om en om, hij hield me mooi voor de gek. Dus ik durfde op een gegeven moment niet meer te zeggen hoe hij lag, ook al hikte hij onderin.
Bij mijn zoontje voelde ik de hik bovenin terwijl z'n hoofdje beneden lag, het hele lichaampje schokt denk ik mee met de hik. Nu voel ik de hik vaak in het midden ongeveer, als het goed is, ligt het hoofdje nog steeds beneden.