hoi, ik heb nu al 2 dagen dat ik ineens heel onzeker ben, vraag me iedere keer af, is het goed met de kleine, ben ineens heel erg bezorgt. en toch weet ik dat daar totaal geen rede voor is, heb gelezen dat je de kleine 10 keer op een dag moet voelen, nou dat haalt hij echt dubbel en dik hoor, voel hem erg vaak bewegen, en soms heel hard ook hihi.....! maar waarom blijf ik nou toch zo bezorgt en onzeker, iedere keer zeg ik weer tegen mezelf, wat maak je,je druk, alles zit goed, maar ik blijf maar onzeker. wordt daardoor een beetje boos op mezelf, ik wil genieten, maar dat gaat nu al 2 dagen niet, wort er gek van. hebben meer dames hier last van gehad komt dit door de hormonen? diep van binnen weet ik dat alles goed gaat met de kleine, maar toch blijf ik bezorgt.
heeft niemand dit ook? het klinkt misschien raar wat ik schrijf, omdat ik toch tegen mezelf zeg dat alles goed zit, maar waarom blijf ik dan toch zo bezorgt en onzeker. heb dit de afgelopen 2 dagen nog maar, maar vind het niet prettig, ook omdat ik bang ben dat de kleine daar iets van merkt, ben niet gestrest of zo hoor, maar iedere keer als ik hem even niet voel, dan ga ik weer zitten denken van, het zal toch wel goed zijn, terwijl ik hem dan b.v. een kwartier terug vollop heb voelen schoppen en draaien. ik hoop dat dit snel weer weg is, zou het gewoon de hormonen kunnen zijn, omdat ik moeder wordt, het is mijn eerste dus allemaal erg spannend, is het altijd voor iedereen natuurlijk, ik hou al zo zielsveel van mijn beebje, en wil straks een super moeder zijn!
Ik maak mezelf ook gek al een paar dagen,onzekerheid is mijn grootste kwaaltje op dit moment. Ik voel wel een beetje leven maar zelfs daar ben ik niet zeker van. Volgens mij heeft iedereen er wel een beetje last van konden we maar via een raampje in de buik een kijkje nemen op de kleintje
Ik heb het de laatste 2 weken ook, terwijl ze nochtans meestal superbeweeglijk is, maar als ze dan es een dagje wat minder dan gewoonlijk beweegt, begin ik me ook al wat zorgen te maken. Maandag naar de gynaecoloog geweest, sindsdien al wat meer gerust gesteld, maar toch...bij elke nieuwe gewaarwording, of pijntje "oh wat was dat, er zal toch niks mis zijn?". Best wel vervelend ja.
Is denk ik heel normaal hoor!. Ik heb er ook vlagen bijgehad dat ik dacht dat er vanalles loos was. Terwijl dat allemaal wel meevalt. Is denk ik ook beetje voorbereiding van je hormonen op je moedergevoel.. Op zich is het een goed teken dat je je druk maakt om je kleintje en het wil beschermen toch. Als je je echt heel rot blijft voelen dan bel je de vk even en kun je vaak wel even langskomen voor 't hartje. Vaak voel je je daarna wel weer beter!.
bedankt voor jullie reacie, ben gelukkig niet de enige, de kleine heeft me weer de hele nacht wakker gehouden hihi..... en je raad het al.... nu slaapt ie!! ik denk dat mijn hormoontjes een beetje op hol geslagen zijn, hoop dat, dat snel minder wordt, ik zeg gewoon iedere keer hard op tegen mezelf dat alles goed gaat met de kleine.