Hier ben ik weer met twee vragen. Heb al gekeken bij de zoekfunctie maar kan niets vinden wat vergelijkbaar is met onze dochter. Normaal poept ze een keer per dag a twee dagen maar nu had ze twee dagen niet gepoept en de derde dag dus vandaag moest ze maar deed het haar zo zeer dat ze moest huilen. De ontlaswting is niet dik maar mosterd geel en redelijk dun niet diarree maar ook niet hard. Dit zo dus geen probleem moeten zijn. Nu las ik dus ook dat ze dunnere ontlasting kunnen krijgen als de tandjes doorkomen. En heb ik dus even gekeken naar wat de symptonen hiervan zijn. En nu is me opgevallen dat wendy eigenlijk op een ding na alle symptonen hiervan heeft. Rode wangetjes alles in haar mondje stoppen wat je haar geeft heel veel kwijlen om het zo maar even te zeggen. En dus de wat dunnere ontlasting. Ook is ze de laatste paar dagen wat huilerig en wil ze graag bij ons zitten. Slapen gaat overigens wel goed.Ze heeft geen koorts en lacht ook nog heel veel en is zeer allert. Het enige wat ze (nog) niet heeft is witte puntjes in haar mondje die aangeven dat er tandjes doorkomen. Zou het kunnen zijn dat ze er vroeg nbij is en deze symptonen heeft maar dat het nog een tijd kan duren voor ze doorkomen. Met andere woorden dat ze de pijntjes al krijgt maar ze nog niet doorkomen. Zo niet kan het kwaad dat ze minder vaak poept en op het moment dat ze poept pijn heeft en wat ik er eventueel aan kan doen aangezien het niet te dik is en ik dus niet iets hoef te hebben om de ontlasting dunner te maken.Ze heeft overigens ook alleen pijn bij het persen voor de rest niet. Ze is aankomende vrijdag precies drie maanden vandaar ook mijn vraag over de tandjes omdat het redelijk vroeg is voor die leeftijd maar het wel kan. groetjes meisje2000
Het lijkt inderdaad wat vroeg voor tandjes, maar ze zal niet de eerste zijn die vroeg kan zijn. Sommige kindjes hebben al veel eerder bepaalde symptomen. De ontlasting is niet hard, dus zou op zich geen pijn moeten doen. Misschien dat ze last heeft van de krampjes. Ik zou het gewoon even aankijken. Ilja
Ze heeft gisteren dus weer gepoept en ditmaal deed het haar niet zeer en heeft ze ook niet gehuild alhoewel het nog wel steeds wat dunner was dan normaal. Denk dus dat het bij die ene keer is gebleven. Wel hebben we gisteren een bijtring voor haar gekocht voor het geval ze lekker wil bijten en dan die kan gebruiken als ze die wil hebben. En ja wat de tandjes betrefd we wachten gewoon af meer kunnen we hier dan ook niet aan doen. In ieder geval bedankt voor je reactie, Groetjes meisje2000