hik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fientje29, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    Hallo allemaal

Wou even checken bij jullie of jullie beebje ook geregeld de hik heeft.
    Hij heeft het eigenlijk nog maar pas van vorige week gekregen en heeft het nu toch minstens 1 maal per dag.
    Kan dit eigenlijk kwaad?

Wacht op jullie antwoorden.

Vele groetejes
    Fientje
    x

2. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    kan geen kwaad.
    Beide zwangerschappen hadden ze de hik. en mijn dochtertje had het zelfs een paar keer per dag.
    Ze drinken gewoon lekker van het vruchtwater goeie oefening!
    leuk gevoel he? haha

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Het schijnt goed te zijn als die kleintjes de hik hebben. Ze trainen dan al voor wat er straks allemaal komen gaat. Hier ook bijna iedere dag wel een keer de hik (soms zelfs 2 of 3x op een dag). De ene keer houdt het wat langer aan als de andere keer.

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Idd heel normaal, kan geen kwaad.

5. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    Ah, ik ben blij dat het geen kwaad kan.
    Ik dacht het nu zelf ook wel niet, maar de mensen waartegen ik het vertelde die reageerden allemaal zo geschrokken van "Kan dit geen kwaad?"; vandaar dat ik me zelf ook al ongerust begon te maken.
    Laat me dus niet meer gek maken.

Bedankt voor jullie antwoorden.

x

6. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij mij heeft ze ook zeker 1x per dag, soms 2x per dag de hik. Ik vind het een vreselijk gevoel. Net of je een zenuwtik hebt.. bah.. Maar het hoort erbij!

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hoe voelt het dan? Is dat een trillinkje in je buik? Of gaat het net als bij ons?

8. Minie79

Minie79 Lid

Sep 8, 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Die van mij heeft echt heel vaak de hik; zeker drie keer op een dag. Soms nog vaker... gulzig kindje!

9. marloesss

marloesss Actief lid

Oct 17, 2006
    158
    0
    0
    Hihi, ik zit dit te lezen, en ondertussen wordt er druk gehikt in m'n buik! Hier ook soms een paar keer per dag, vooral na heftige bewegingen. Schijnt dat ze het als ze geboren zijn ook vaak hebben, als ze in de buik vaak de hik hadden...

10. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    Zijn kleine schokjes direkt na mekaar in je buik.
    Ik vind het zelf wel grappig :D

Fientje

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Mijn zoontje had ongeveer 4 tot 5 keer per dag de hik. Wat erg grappig is, nu heeft hij het ook nog steeds zo'n 4 tot 5 keer per dag. Is erg leuk om te zien.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    oh ik vond dat ook helemaal geweldig! Nu denk ik steeds als hij de hik heeft ooooh dat deed je ook precies zo in mijn buik *smelt* Sommige dingen mis ik nu al!

13. augustus

augustus Niet meer actief

Ja hier heeft mijn meisje ook rgelematig de hik. Ook zo snel achter elkaar. Vind het af en toe echt een beetje zielig.
    Laatst kreeg ik een echo en toen zagen we dat ze een slok vruchtwater nam en direct daarna kreeg ze de hik...

14. pollywol

pollywol Actief lid

Aug 14, 2007
    264
    0
    0
    Hier krijgt ze vaak de hik als ik net gegeten heb. Ook een leuke combi: o, deze boontjes vallen niet goed :D Inderdaad, is alleen maar gezond. Vroeger zeiden ze: dan groeien kinderen. Dat neem ik aan dat dat niet zo is, want dan heb ik al een reus in mijn buik!

15. sonja77

sonja77 Lid

May 31, 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Hier ook zeker 1x per dag de hik, vroeg me ook af of dit normaal is, maar zo te lezen wel :D

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ons meisje had ook heel vaak de hik en na de geboorte nog steeds, na een maand of 3 werd het wel wat minder maar ze heeft wat afgehikt :)

17. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Je herkent 'de hik' meteen...tis echt zo'n grappig gevoel! Komt om de 5 tellen terug ofzo een soort tik onderin mijn buik voel ik het dan...kan geen kwaad voor zover ik weet!

Liefs Nollie

18. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Die van mij heeft ook regelmatig de hik, soms wel meerdere keren op een dag. Zo apart, net of ik een tikkend klokje in mijn buik heb! :)

19. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Stockholm
    Die van mij heeft ook regelmatig de hik, soms wel meerdere keren op een dag. Zo apart, net of ik een tikkend klokje in mijn buik heb! :)

20. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Stockholm

Share This Page