Dank jullie wel meiden,ik vind het alleen zo raar,mijn beebje ligt in stuit en ik voel het thans toch op dezelfde plaats als de meesten van jullie het voelen...Ik zou eerder denken dat ik het meer bovenaan zou moeten voelen. @sjouwtje ik voel het hikken ongeveer van toen ik ongeveer 25 weken ver was,misschien al wel eerder.
Die van mij hikt gigantisch veel op een dag. Mn man moest ook lachen, omdat ie mn buik helemaal op en neer ziet gaan. Ik heb ook dat ie met het hoofdje al naar onderen ligt. en dan met zn beentjes gaat spartelen omdat ie het niet echt leuk vind.
Die van mij hikt ook elke dag en dan voel ik heel ver onderin aan de linkerkant, de baby ligt al heel erg laag is ook al aan 't indalen. soms ook heel hard idd, dat de hele buik op en neer gaat! Erg grappig! Gr. Niki
Ik heb het hikken pas een keer of 4 gevoeld en dan zo'n beetje rechts tussen navel en schaambeen in. Mijn kindje ligt ook in een stuit en met de navelstreng helemaal tussen de benen door weer omhoog. Ben benieuwd wat dit met de bevalling gaat doen!
hehe ok. het lijkt me zo leuk om het te voelen. Ik weet alleen niet wat ik moet voelen. Achteraf gezien voelde ik de baby eerder bewegen dan met 20 weken. Alleen duurde het even voordat ik door had dat het de baby was die ik voelde en niet mijn darmen ofzo @spekske: misschien voel ik het dus al wel maar heb ik het niet door...wie weet
Hahaha nou je voelt het regelmatig en op een gegeven moment bedenk je wel dat het hikken is... ik merkte het ook niet gelijk.. en bedacht wat is dat nou??? maar nu ken ik het onderhand wel... en zeg ik... hij is weeeer aan het hikken ... Hahaha
Volgens mij hoeft niet elke baby de hik te hebben, dat heb ik tenminste gehoord... En sommige voelen helemaal geen hik, dus of de baby heeft geen hik of je voelt het dus niet.... Gr. Niki
die van mij heeft nu onderhand al bijna 3 dagen de hik k had het ook toen me moeder zwanger was van mij omdat k me te druk had gemaakt in de buik heb het af en toe zelfs nog soms tegelijkertijd met de kleine ze ligt nu met het hoofdje naar beneden en met het rugetje rechts zie steeds een kontje omhoog komen echt grappig groetjes marline
Jaja, ik voel het nu ook.... mijn vk zegt dat het kindje in stuit ligt, maar voel het altijd rechts of linksonder, bijna in mijn lies zeg maar.... ligt ze dan niet in stuit?? juud
ik voel het links inder, dicht bij mijn liezen. Mijn kindje ligt al helemaal ingedaald. Hopelijk is het gedraaid bij jou.
mijn drollie hikt ook al vroeg volgens mij weet zo niet meer wanneer. maar ik voel hem elke dag wel hikken. ligt al bijna 7 maanden met zijn hoofd beneden. de vk zegt dat hij het daar waarschijnlijk het prettigst vind. hopen dat hij bij het indalen wel zo blijft liggen of ietsje meer in gaat dalen en niet juist de tegenover gestelde gaat doen. maar daar wachten wij gewoon ff op. wanneer gaan ze indalen trouwens? gr loesmari
En op het moment dat ik dit lees begint mijn ventje te hikken! Ik voel het vaak onderin links, maar het mannetje verandert nog vaak van positie...
ik vind het nog steeds lastig om te bepalen hoe het moet voelen, denk dat ik het niet eens zou herkennen, schoppen wel dat zie ik heel goed, hele buik op en neer haha... maar hikken, pff lijkt me lastig...
het voelt als een duidelijke hartslag... tiz redelijk snel en regelmatig... een klein tikje op steeds dezelfde plek.. naarmate het kindje groter word hoe duidelijker je het voelt.. en zelfs ziet... het duurt ook meestal wel minuut of 5 a 10... niet zo kort als het bij ons meestal is wel schattig hoor
dan neem ik aan dat ik het wel herken als het zover is haha... vanaf wanneer ongeveer voel je het meestal??
Ik voel het ook onderin... En het is soms echt zwaar irritant..vooral als je probeert te slapen.. Maar het is wel schattig..mijn man smelt helemaal als ik het laat voelen hihi