hallo dames even een vraagje voor de dames die een brost kolf hebben ik geef borst voeding maar wil ook gaan kolven , nu is mijn vraag wat zouden jullie mij aan raden of hebben jullie goede ervaring mee. ben op zoek naar een electrische borst kolf alvast bedankt gerda
Hier zijn al meerder topics over geweest, even via zoekfunctie zoeken. (ps... ik heb de Medela Pump In style Advanced, maar ik kolfde ook fulltime)
ik heb de avent isis iq, vond hem heel fijn, ook omdat je er een handset bij hebt. heb er 9 maanden mee gekolfd, en ik kolfde meestal 1x per dag. met de avent bekers (die ook op de kolf passen) kun je een mooi voorraadje in de vriezer opbouwen. de bekers gebruik ik nu voor fruit. succes met kiezen
De Avent Isis heb ik 10 maanden gebruikt. De ene maand wat intensiever als de andere keer, maar deze beviel me erg goed. Ik sluit mij verder aan bij Noura.
Medela Pump In style Advanced Is een geweldig apparaat, een dubbele klof. Hij is niet goedkoop, 295 euro, maar ik kolf full time en hoop dat nog maanden vol te houden, dan is het het zn geld absoluut waard. Ik heb in het begin even de mini electric van meleda gebruikt, die vond ik niet prettig vanwege het vele lawaai. De Pump in Style is veel stiller....
Pump in Style, maar ik gebruikte meestal het handtrekkertje, omdat ik er dan meer uitkreeg. Nu zou ik voor een Ameda Lactaline kiezen. Sterk, erg stil en niet zo duur.