dames daar benik met mijn gezeur weer! Moet vanmiddag naar de arboarts maar zie er enorm tegenop! Ben zojuist naar de vk geweest en zij heeft een brief geschreven met; graag volledig stoppen met werken om verdere riscico's deze zwangerschap te vermijden! Ik zit nu al geheel thuis. Maar weet zeker dat de arbo arts moeilijk gaat doen. Heb2 heel evrvelende gesprekken met haar gehad en mijnoud teamhoofd heeft haar ook nog op haar donder gegeven. Ze heeft me dingen verweten als; je bent wel erg jong om je 4 maal ziek te melden! ondanks dat ik gegronde reden had! pfffffff ik maak me zo zorgen! hellup
Hey Probeer het je niet aan te trekken wat ze zegt, Mijn bazin deed ook moeilijk ik zit ook geheel thuis tot na de zwangerschap de controledokter heeft dat zo geschreven en zij was er niet blij mee,ze praat zelfs niet tegen me toen ik het papier binnenbracht op het werk. En nu weet ik dat ik ander werk ga zoeken als ik bevallen ben. Meid dat zijn bazen en probeer het je niet aan te trekken en als de gc die brief geschreven heeft denk ik dat ze niet veel keus gaan hebben dan gewoon te doen wat de gc geschreven heeft. Maar zoals ik al zei probeer het je niet aan te trekken en geniet verder van je zwangerschap als je thuis moet blijven dan is dat zo en dan moeten zij zich daarbij neerleggen maar laat je in een dipje duwen door een baas of andere want dat is het niet waard. Sterkte ik hoop dat mijn ervaring ermee je wat verder helpt en je oppept Liefs evi
pff tnxx meid... mijn oud teamhoofd is het ook volledig met mij eens en vind dat de arboarts mij niet goed heeft behandeld! niet netjes! ze vind een excuse opzijn plaats. maar dit verwacht ik niet eens! ik verwacht gewoon een goed gesprek meer niet! pfff
Jammer genoeg heb ik mij ook al een aantal maal ziek moeten melden. De vervelende reacties zorgen ervoor dat ik dat met lood in mijn schoenen doe. Meid als ik je goed begrijp zijn het niet eens collega's of je baas maar de arbo arts die zo reageert. Belachelijk zeker met een brief van de vk op zak. Laat je niet mee trekken in zijn/haar tekortkoming hoor. Eigenlijk zou dat aangepakt moeten worden want jij doet helemaal niets fout. Ga maar lekker thuis zitten en goed voor jezelf zorgen. Je gezondheid en dat van je kindje is nr.1!
Ja daar moet je misschien niet te veel op hopen,maar ik hoop dat je een goed gesprek krijgt en dat je ook je mening zegt als hij/zij iets zegt dat onterecht is. Sterkte meid en dat je een goed gesprek mag hebben ik duim alvast voor je. Groetjes evi
Ik zal niet eens meer in gesprek gaan met die arboarts. Geef haar dat briefje en klaar. Zij kent jou niet eens en moet jou beoordelen op 1 keer dat ze je ziet. Je teamhoofd staat achter je en dat is wel belangrijk. Lekker thuis blijven meid en je niet gek laten maken door zo'n arboarts.
tnx dames en erica je hebt helemaal gelijk! mijn collega's en mijn oud teamhoofd zijn helemaal super! leven met me mee, zetten de gezondheid van mij en me kindje voorop! en echtwaar ze zijn geweldig! Officieel werk ik niet mee rop die groep ik zit namelijk in een sorrt flex maar ze informeren regelmatig! Zijn echt super mensen alleen die ARBO jah die doet het! fff
soory ik heb even verkeerd begrepen ik dacht dat het je baas ook was,SORRY daarvoor meid ik ben het eens met wat andine zegt,ze heeft gelijk. Groetjes evi
Ha Anniek, Gelukkig staan je oud teamhoofd, collega´s en de vk achter je. Arbo artsen zouden wel eens opnieuw opgevoed mogen worden! De vk schrijft niet voor niets zo een brief. Laat je niet afschepen door zo´n arts die je niet serieus neemt. Nu moet ze je wel serieus nemen. Helemaal eens met Adine, briefje geven en niet met haar in discussie gaan. Probeer van het thuis zijn te genieten, het is al vervelend genoeg dat je niet kan werken! Heel veel sterkte! Liefs, Cleo
Vervelend voor je, maar ik vroeg me af, als het tussen jou en deze arboarts niet klikt en je baas geeft jou gelijk, waarom krijg je dan niet een ander persoon waar je de gesprekken mee kan voeren? Ik zit nu ook (tijdelijk) thuis omdat ik het een jaar veel te druk heb gehad (beetje overwerkt), dus ik ben laatst bij arboarts geweest (om over reïntegratie te praten enzo) maar hij gaf aan dat als het in het gesprek om wat voor reden dan ook voor mijn gevoel niet zou klikken, ik ook voor een ander persoon mocht kiezen! Dat vond ik echt super aardig (maar het klikt wel, hij was heel lief voor me). Ze weten alleen nog niet dat ik zwanger ben en ik twijfel of ik dat bij het volgende gesprek ook moet aangeven (7 december) want zou dat invloed kunnen hebben op mijn reïntegratieplan? Liever vertel ik het nog niet natuurlijk, liefst pas na 3 maand (eind januari). Hmm misschien moet ik eerst ff met mijn huisarts overleggen wat ik hierin het beste kan doen...? Veel sterkte en maak je niet teveel zorgen, je hebt op papier staan dat je niet meer mag werken, dus ze kunnen je echt niets maken. Komt vast goed! En probeer toch te genieten van je zwangerschap; er is een klein mensje op komst en das veel belangrijker dan zo'n vreemde en ongevoelige arboarts, die persoon verstaat zijn vak niet, de arbo arts moet er juist zijn voor jou! Liefs, Borsatofan
Alsof je te jong bent om ziek te worden of last te hebben van je zwangerschap slaat toch nergens op? Ik ben al jaren ziek en ook nooit geen begrip nergens...ik snap dat niet waarom kijken mensen soms niet verder als hun eigen neus. Geen zorgen maken meis, je moet je concenteren op je kindje DIE is belangrijk en dat mens kan omhoog vallen
Hey Anniek, zie dit nu pas! Kop op grietje, als je teamhoofd en verloskundige achter jou staan kan die Arbo arts op d'r kop gaan staan hoor! Maar goed, je weet dat ik heel goed begrijp hoe je je voelt, ik heb zelf menig topic gewijd aan mijn angst voor de Arbo en ik had niet eens een slecht gesprek gehad Ik weet niet hoe laat je afspraak is/was maar ik weet zeker dat het goed komt. Zeker ook met die brief van de verloskundige Laat je even weten hoe het gegaan is? Liefs Lilly
pff wat een opluchting! ik hoef niet meer terug mervouw de arboarts was nu toch ietwat netter dan voorgaande keren! Ze begreep dat het weinig zin had en gaf aan dat er verder geen mogelijkheden waren! Ik ben nu dus gewoon thuis en hoef niet meer naar haar toe! Pff er valt en zware last van me schouders! doet nog eens goed! Tnx dames voor jullie support!
Dat is lekker meis. wel lekker dat je helemaal niet meer hoeft ik moest echt tot vorrige week nog bij die vent komen ondanks dat er weinig te vertellen was. Lekker genieten en geen gezeik meer van de arbo oppie toppie.
Op de een of andere manier had ik je bericht gemist Anniek! Lekker dat het zo gegaan is, maar had ook niks anders verwacht!
Gelukkig dat je er niet meer heen hoeft. Ik zit nu thuis met BI en gisteren nog met de therapeut er over gehad om eventueel om halve dagen te gaan werken. Nou ja moest het dan wel kunnen afwisselen met staan en zitten en dat kan dus niet! En dat raade ze me helemaal af om dus gewoon niet te gaan werken of ik wilde graag in een rolstoel terecht komen, nou ja neej liever niet. Maar ik heb volgende week een controle afspraak staan bij de vk en kan haar dan beter gelijk vragen als ze een brief schrijft voor mijn baas, of niet? Ik heb nog geen oprorep gehad van de arboarts, maar verwacht die wel binnenkort. Groetjes Anna.