bah, moet t even kwijt hoor, word een lange dag met veel ziekenhuisgedoe vanmiddag. om kwart voor 2 heeft mijn vriend een afspraak, hij heeft het gen voor erfelijke darmkanker en moet daarvoor iedere 2 jaar op controle. natuurlijk durft hij niet, en is dit al 6 jaar geleden, maar na heel lang aandringen van mijn kant gaat hij nu eindelijk. de laatste keer hebben ze meerdere poliepen weg gehaald bij hem, en ze gaan dus nu kijken hoe het er voor staat. om kwart over 2 heb ik (in een ander ziekenhuis aan de andere kant van de stad, ook zo handig) een afspraak voor Fenne. ze denken dat ze pyloric stenosis heeft, en krijgt dus een echo om te kijken of dit inderdaad het geval is, als dit zo is zal ze zeker een operatie krijgen. dus een hoop zenuwen vandaag, in het ergste geval worden ze binnenkort allebei geopereerd. :x ben erg zenuwachtig, en hoop dat jullie een beetje willen duimen voor een goede afloop..
jakkie wat vervelend allemaal! ik duim ook heel hard mee!!! Heleboel sterkte .,... hoop dat alles helemaal goed komt! knuffel van mij
Zie dat het nu 13.30 is en jullie dus vast al onderweg zijn. Veel succes vandaag. Zal voor jullie duimen.
Ook ik duim mee! Hopelijk volgt er voor beiden goed nieuws. Wat een stress zal dit voor jullie opleveren zeg. Zoals ik al zei; hopelijk zijn de berichten en vooruitzichten goed, daar duim ik voor!
Bah, inderdaad! Duimen draaien hier dat ze allebei goed nieuws krijgen, dan kunnen jullie gaan vieren met een heerlijke pannekoek! Succes!
oke, goed nieuws over Fenne, word geen operatie!!! moet 16e terug komen, dan is het waarschijnlijk op te lossen met medicijnen. over mijn vriend weten we nog niet, de huisarts had hem doorverwezen voor een voor-onderzoek blijkbaar, maar dat heeft hij jaren terug allemaal al gehad in een ander ziekenhuis. hij moet 25 mei terug, dan krijgt hij een endoscopie (jup, een camera in zn achterste, gezellig....) en dan krijgen we pas meer te horen.. nog even afwachten dus. bedankt voor jullie geduim!!
Pfff...gelukkig is deze zenuwendag voorbij meid! Hopelijk zijn na 25 mei echt alle zenuwen voorlopig even voorbij.