Cookies op AD.nl Ach dat vind ik wel sneu. Al die maanden van voorbereidingen wat uitkomt op niets. Wat ik ook zo vreemd vind is dat het niet verzet kan worden
Sneu inderdaad. Ik vind het echter niet vreemd dat het niet verzet kan worden. Het is een enorme organisatie. Dat zou betekenen dat er een moment gevonden moet worden - deze zomer nog - waarop alle betrokken partijen vrij zijn of zich vrij kunnen maken.. denk dat dat niet meevalt. Wij kunnen met een groepje van 10 vriendinnen al geen zaterdag meer plannen waarop we allemaal kunnen.
Heel zonde, voor het eerst in (meen ik) 30 jaar ook toch? Triest voor de organisatie en ook voor de mensen die mee zouden doen, of er naar uitkeken. Maar ik begrijp het wel. Als het te gevaarlijk is moet je het gewoon niet doen. Dat het niet verzet kan worden begrijp ik op zich wel, niet alleen vanwege de enorme organisatie achter zo'n feest. Vaak zijn er, zeker in grotere steden, gedurende de zomer veel festiviteiten en dat kan het ook lastig maken zo'n groots opgezet iets 'even' te verplaatsen naar een ander moment. Daarnaast zou er opnieuw reclame moeten worden gemaakt en ik denk dat er al met al veel geld in gaat zitten om zoiets mogelijk te maken, als je dan dubbele kosten krijgt door zoiets is het wellicht niet meer rendabel om het dit jaar nog te doen.
Echt heel jammer! Wij zouden er dit jaar voor het eerst heengaan met Tobias Maargoed, gisteravond wel naar de batlle of the drums geweest en daar was het ook heel rustig vergeleken met vorige keren. Je merkte dat mensen toch wegblijven met slechter weer. En nu is het ook niet echt veilig...
Nou je wilt niet weten wat je buiten allemaal tegen komt.. Ik moest wel na buiten omdat ik vandaag werk.. sochtends vroeg was er nog niet veel aan de hand.. maar toen ik net klaar was.. Wegen waren allemaal geblokkeerd door grote/hoge bomen. honderden grote takken en spullen midden op de weg.. bomen die omvallen voor je neus.. Er was zelfs een hele stoep los gerukt door een grote boom en was terecht gekomen op drie auto's.. het was nog pas gebeurd en ik kon haast niet fietsen door de wind.. echt, ongelooflijk..