Ik moest er wel om lachen en ik wist niet eens dat er zulke geiten bestonden. Ik wist dus totaal niet wat ik kon verwachten Wat ik eruit begreep was dat ze er geen last van hebben en het idd kenmerkend is voor het ras. Best komisch zo ineens hup met de beentjes in de lucht
Heb je naar de uitleg geluisterd van dat vrouwtje ? Daarin vertelde ze waarom ze dit doen, miss een tip om even naar te luistern
Ze vallen niet letterlijk flauw. Ze verstijven alleen als ze schrikken. Dacht ook eerst aaahh zielig, maar toen ik het zag moest ik toch wel lachten haha
Ik heb het ook al vaker gezien, gekke beesteng Maar wat waardeloos eigenlijk. Als je ergens van schrikt, dan is de eerste reactie toch: wegwezen? Nee die stomme geit verstijfd en kiept om. Het is gewoon fast food voor roofdieren.
Vind het niet zielig ofzo, maar grappig...? Nee, eigenlijk ook totaal niet. Ach ja, ieder z'n humor Ik vond dat geitje dat door het huis sprong op zoek naar z'n bazinnetje pas grappig... Moet al glimlachen nu ik er alleen aan denk, haha!
Ik heb er normaal niet zo heel snel last van dat ik iets zielig vind. Maar toch vind ik dit niet echt gewoon ofzo. Die beesten moeten vaak dus wel eerst schrikken. Dat ze er onderzoek naar willen doen ok, maar het hoeft toch niet neer gezet te worden als iets wat grappig is? Er zijn gewoon mensen die dat vervolgens voor de lol gaan uitlokken. Eerst heel aardig lokken met een schaaltje voer en dan ineens heel hard gaan schreeuwen. Dat vind ik niet normaal. Ik hou niet van mensen die voor hun vermaak een dier op die manier wat aandoen. Een beetje plagen ok, maar daar vind ik dit toch ook niet onder vallen. Dat schaap vind ik wel leuk!! Echt schattig
Ik zal niet meer bijkomen als ik dat in het echt zal zien. Vind het ook geen dierenleed ofzo. Het zit toch gewoon in hun ras? Stomme geit haha ze verstijven gewoon helemaal.. Moet er eigenlijk 1 in huis halen voor de kids...zullen dat echt fantastisch vinden
Dan is het ook dierenleed om ze in een weiland langs een weg te zetten.. Als er dan een auto voorbij rijd schrikken ze ook en vallen ze ook flauw!
ze vallen niet flauw. Dit is een natuurlijke beschermingsreactie. Ze laten zichzelf verstijven en vallen om net te doen of ze dood zijn zodat ze bij eventuele roofdieren niet meer interessant zijn. Als ze opgewonden zijn of schrikken dan laten ze hun spieren verstijven, meestal enkele seconden maar soms ook minuten. Zodat ze niet meer opvallen.
Je hebt zeker ook alleen maar gekeken en niet geluisterd ? Nogmaals ze doen de dieren niets aan, dit is gewoon wat die dieren doen als ze schrikken dat is gewoon het ras .. Ik kan dr ook niets aan doen dat die gekke beestjes schrikken als je bij wijze van spreken een poepie zou laten Sommige moeten niet te overdreven gaan reageren hoor, het is absoluut geen dierenleed ... Ze houden er niets aan over hoor
Dit is ook niet voor vermaak, moet je luisteren naar wat het vrouwtje zegt die legt namelijk uit waarom die beestjes dat doen
Dan had je toch beter naar het filmpje moeten luisteren.. Het gaat hier namelijk om een onderzoek waarom deze geiten verstijven...
Heb je ook gezien hoeveel saditische flimjes op youtube onder die categorie vallen als je dit zogenaamde 'wetenschappelijke filmpje" bekijkt. Mensen worden alleen op ideeën gebracht door dit soort onderzoeken. Ik vraag me trouwens of wat het nut is van zo'n onderzoek en of de mate waarin het dan uitgeprobeerd wordt echt zo noodzakelijk is.
Dan moet je de hele tv afschaffen want hoeveel mensen plegen wel geen moord omdat ze dat in een film hebben gezien oid?
Die filmpjes heb ik dan toch ook niet geplaatst ? Ik heb dit filmpje geplaatst en wat deze mensen doen is uitleggen WAAROM ze het doen, wat voor andere filmpjes er op youtube staan heeft niets met deze te maken ... Er worden zoveel nutteloze onderzoeken gedaan dus waarom klagen en zoals Jeem ook al zegt dan moet je je TV weg doen en je Computer ook want iedere filmpje kan iemand aanzetten om precies dat gene te gaan doen