Hilarische Flauw Vallende geiten ..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

:(dat is raar. Dus omdat tv boordevol rotzooi zit, hebben wij zelf geen verantwoording meer voor wat we kijken? Wat een kromme gedachtengang zeg. Je bent toch niet willoos of wel dan? Maar goed, dat is wel heel erg off topic, andere discussie..

Wat betreft die geiten. Het is dan een wetenschappelijk onderzoek, maar ik vind het niet grappig (kan er de humor gewoon niet van in zien) als het met opzet maar herhaald en herhaald wordt. Dat beest mag er dan niet onder lijden, maar dat beweren ze wel rondom meer zaken die met dieren en ons vermaak (in veel gevallen) te maken hebben. In dit flimpje schrikt het beestje in de meeste gevallen wel en schrikken is over het algemeen niet echt een leuk gevoel. Tenminste, de meeste mensen vinden dat vaak niet echt leuk, dus ik ga ervan uit dat zo'n beest schrikken ook niet als een lekker gevoel ervaard. Maargoed, misschien kunnen ze daar ook eens onderzoek naar doen....

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Natuurlijk Suenne ... JIJ je zin ... ;)

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    :D haha, wat mijn man zegt.. deed jij dat maar .hahahaha. Hillarisch filmpje :D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan is het ook zielig om naar een kameleon te kijken in een dierentuin, die veranderen namelijk ook van kleur uit beschermingsreactie als je met je smoel tegen het ruitje staat.

Deel Deze Pagina