Goedemorgen, Ik ben opzoek naar een zwarte panty met een zwarte naad. Nu heb ik wel een beetje op internet gekeken. Maar ik vind bij een panty altijd wel fijn om hem even gevoeld te hebben. (Misschien gekke tik ) iemand enig idee waar je dit zou kunnen vinden? Ik heb een grote maat 48.
Dank jullie dames! Nooit gedacht dat h&m ze had. Weet wel dat de Hema ze een tijdje gehad heeft. En aan de Bijenkorf had ik nog niet gedacht! En jup, super mooi onder een kokerrok. Daarom heb ik het ook nodig
Met een grotere maat zou ik niet bij H&M gaan kijken, persoonlijk vond ik die panty's te klein. Bij de Bijenkorf zijn ze volgens mij best prijzig, maar dat zou je even zelf moeten bepalen. Ik heb ze van de HEMA gehad en van V&D, grotere maat nemen dan je normaal hebt en dan zit het lekker.
Ik heb vorig nieuwjaar vele complimenten gehad met mijn naad-panty (zwarte lijn lopend over achterkant been overigens, Bunchy), van, jawel, Zeeman . Ik heb er twee weken terug weer twee paar aangeschaft, denier is 20 als ik het me goed herinner. Prima kwaliteit, al gaan ze uiteraard wel relatief snel stuk. Mag onder de 3 euro van mij ook wel . Mijn feestje had overigens het thema Salsa, ze werken ook prima onder een zwierig rokje