We hebben al een naam voor een meisje,maar nog geen 2de naam voor een jongen... Het liefst een naam na joey,dus joey .... Joseph is de eigenlijke naam waarvan het afgeleid is,maar mijn vriend (die mocht een jongens naam kiezen hihi) wil de roepnaam joey Dus wie o wie kan mij helpen? Knuffs ikke 8)
Wij hebben ook al namen hoor. Het gaat worden: Jayden Keano voor een jongen Serenity Rominya voor een meisje Zijn namen die je niet vaak hoort en dus lekker apart zijn.
Apart? Jayden staat op nr. 19 van de top-20 voornamen van de Sociale Verzekeringsbank (de instelling die de kinderbijslag uitkeert....) Kijk ook hier: http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp
Haha jah ik zie het staan. Ik wist niet dat de naam zo vaak al gebruikt werd. Misschien toch eens kijken voor een andere naam. Maar ach tijd zat om te zoeken.
Joey Tygo ....... ik vindt Tygo een leuke naam maar helaas me man ziet die naam niet zitten hij kan de G niet goed uitspreken namelijk ( hij is Turks) ....
Euh,het gaat toch om de 2e naam,die na Joey(de roepnaam) moet komen,en toch geen naam voor een 2e kindje? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Ik zoek een 2de naam voor een jongetje,als het een meisje word is het namelijk Zoë Alexia hihi En vind sommige namen erg mooi,maar we zitten nog te twijfelen dus kom maar op met meer namen 8) Knuffs ikke
Lana, of Laish, Nenah...jongensnamen vind ik moeilijk...Roan, Jordan...lastig hoor, hoop dat je iets leuks vind
@stienke We zijn helemaal gek van jordan!Dus word het joey jordan hihi en de roepnaam misschien J.J Bedankt allemaal! Knuffs ikke
Toch goed dat je hulp had gevraagd dan! Ik kan al helemaal geen jongensnamen bedenken, maar ik heb zo'n idee dat ik (als ik zwanger mag raken) alleen maar meisjes kan krijgen...
Owww?allemaal meiden in je familie en die van je hubbie? Wij zitten er ook aan tedenken mijn zus heeft 3 meiden 1 jongen,mijn moeder had ook 3 meiden en 1 jongen Mijn vriend zijn kant heeft 3 meiden en 2 jongens Girlz rule! hahaha Knuffs ikke
Mijn zus heeft een meisje en een jochie, mijn vriend heeft al een dochter, en zijn broer heeft ook alleen een dochter...