Hoi dames, ik mag dan nog niet zwanger zijn maar ik denk dat ik bij jullie de beste tips kan vinden. Bij onze vorige zwangerschap hebben we bijna meteen het goede nieuws bekend gemaakt! Deze keer willen we het graag wat langer voor ons houden, maar hoe houd je dat zo lang stil? (Ongeveer tot 3 maanden) Omdat ik maar een kleintje ben, had ik vorige keer meteen een bol buikje. Ook komen we wekelijks samen met de vrienden en wordt er toch wel een glaasje gedronken, iets wat ik absoluut niet meer doe vanaf het moment we beginnen proberen. Alvast bedankt voor jullie tips!
Ik heb dubbel fris in me wijnglas gedaan en met wat water aangelengd zodat het dezelfde kleur had als de wijn van de anderen. Het kan helpen om bv 1 vriendin in te lichten zodat ze je kan helpen. Maar ik heb gemerkt dat ondanks dat iedereen wel vermoedde dat we 'bezig' waren het echt niet opviel.
Ik draag nu ook weide kleding en ben altijd de BOB nu omdat ik " naar huis moet kunnen als de kleine niet kan slapen " tot nu toe na mij. Idee nog geen vermoedens om ons heen terwijl het buikje toch door de darmen er flink is... Nog 2 weken volhouden hahahaha
bij de gall en gall heb je alcohol vrije wijn! ruikt en proeft echt na wijn! vriendin schonk laatst per ongeluk die wijn in haar glas en had t pas door nadat ik er wat van zei haha Is van het merk faber! staat ook chardonney op net echt!