Sinds 3 weken ofzo heb ik eigenlijk elke dag hoofdpijn, ook een paar keer migraine gehad. ik neem dan sochtends en savonss paracetmol zetpil, de gewone pillen helpen niet. ik las dat je maar 2000 mg mag hebben, na 3 uur zijn de pillen alweer uit gewerkt als ze al gewerkt hebben. Ik probeer zo weinig mogelijk te nemen maar het houd me steeds zo tegen,bik moet me vaak ziekmelden en probeer thuis wel wat te doen maar dit lukt eigenlijk niet zijn er meer mensen die hier last van hebben en misschien nog andere dingen die ik kan proberen?
Heb ook veel hoofdpijn gehad rond 12-16 weken. Gewone paracetamol tabl hielpen wel maar niet alles weg idd. Gewoon rust nemen als dat kan. Lastig en vervelend maar gaat ws wel weer over binnenkort! Vraag je vk om advies anders!
ik heb bij mijn vorige zwangerschap 7 maanden hoofdpijn gehad soms te onderdrukken met paracetamol en soms niet bij mij scheelde het dat ik mijn rust nam dan had ik dalen hoe moeier ik werd hoe erger de hoofdpijn. moet eerlijk zeggen heb veel hoofdpijn gehad maar op begeven moment wen je er een soort van aan omdat je er toch niks aan kan doen.
Mvervelend dat je dat altijd heb gehad! ik heb het niet juist als ik moe ben, gewoon sochtends als ik opsta, gaat eigenlijk nooit weg.
Ik heb ook een periode veel hoofdpijn gehad. Je mag best een paardagen de maximale dosis paracetamol zei mijn vk. Dus 3x 2 tabl bijvoorbeeld. 1000 mg dus per keer. Ik ben nu 22 weken en nog amper hoofdpijn. Kan te maken hebben met verandering van hormonen
Bij mij hangt de hoofdpijn samen met mijn lage bloeddruk. Ik heb het regelmatig, het is heel vervelend maar wat doe je eraan. PCM werkt bij niet dus ik neem het ook niet
Ik ben 9 weken zwanger en heb ook veel hoofdpijn. De vorige keer had ik dat ook dus het ligt echt aan mn hormonen denk. Ik wil niet te veel paracetamol slikken maar soms is het echt niet meer te dragen en dan moet het wel. Ik heb nu wel een hoofdpijnroller gekocht, (migraina) helpt iets, Dit mag je gewoon als je zwanger bent. Verder heb ik zo'n kersenpittenkussen van de tuinen. Ik ga als ik thuis ben dan regelmatig ff liggen met dat warme kussen in mn nek en een koud washandje op mn hoofd. Klinkt misschien raar maar geeft echt verlichting en helpt mn hoofd te ontspannen. Helpt niet altijd maar soms wel! Hopelijk heb je er wat aan.
Ik heb ook veel hoofdpijn gehad en nog steeds. Je mag 2 asprines om de 6 uur nemen. Bij mij is het helaas hormonaal dus asprines helpen weinig..
Ik had het ook, bij een week of 16 was het over. Mijn tips: -Zetpillen -Water drinken -Vroeg naar bed -Niet zomaar cold turkey stoppen met koffie Sterkte!
Dat kan zeker! Vooral goed blijven drinken (1,5-2 liter per dag), genoeg rust nemen en geen aspirine (=bloedverdunner!) maar paracetamol mag natuurlijk wel.
je mag totdat je 6 maanden zwanger bent exedrin gebruiken (staat in de bijsluiter) dat werkt bij mij super. heb gister een half tabletje s ochtends en s avonds een hele genomen. en vanmorgen hoofdpijn vrij wakker geworden!