Bestaan ze? Toen hij nog een peuter was kocht ik meestal teva's voor hem, vond ik erg leuk staan bij die kleine voetjes. Nu hij maat 29/30 heeft vind ik het een tikkeltje nerdy staan. Maar wat dan? Had Havaianas gekocht voor hem, maar meneer blieft absoluut niks tussen zijn tenen. Hij heeft het een dag geprobeerd, maar dat werd niks. Wat draagt jullie zoon op de warme dagen?
Ik heb geen zoontje, maar heeft Reef geen leuke slippers in kindermaten? Oh wacht...Ik lees niet goed. Je zoekt geen teenslippers.
Ik probeer een link te delen, maar dat lukt me niet. Bij Ziengs staan -vind ik dan- stoere sandalen van het merk Timberland.
Of birckenstocks? Die heb je ook zonder dat ding tussen de tenen. Mijn zoon vind dat ook verschrikkelijk.
ik had vorig jaar voor mijn zoon en zijn grote neef stoere sandalen van Niks gekocht. Waren helemaal niet duur! Zoiets: Nike - Santiam 5 - Sandalen.
Eigenlijk vind ik in die maat geen enkele sandaal echt hip. Het zij. Inderdaad vnml teenslippers. Overigens vind mijn dochter havianas ook vreselijk maar bv birckenstocks geweldig. Heeft replay geen sandaal in die maat?
Ik ken het probleem, ik houd ook helemaal niet van die sandalen, maar mijn zoontje vindt ze leuk en ik moet zeggen het is ook erg praktisch met rennen, klauteren etc. Die teenslippers lijken me erg onhandig zeg! Dus hier gewoon van die nerdy sandalen, geeft ook nog stevigheid. Vorig jaar heeft hij er maanden mee gelopen!
Crocs vind ik afschuwelijk, sorry... Die van nike die gaan redelijk... ik ben niet laaiend enthousiast, maar die zien er iig minder nerdy uit Teenslippers vind ik zoveel; leuker staan., ik en mn dochter lopen er prima op. Maar hij dus niet, helaas. En eerlijk is eerlijk: ze zijn met spelen idd niet heel erg handig, tenzij je met elastiekje aan de achterkant hebt, maar die bestaan geloof ik niet in grotere maten Misschien dat teenslippers van een ander merk, bijv birkenstock of kipling wel bevallen, maar ik durf de gok nu niet meer te nemen. Australian en geoxx ga ik eens googlen, bedankt!
Ik zou dat 'nerdy' maar even loslaten. Ik kan me niet voorstellen dat een kleuter lekker rent/fietst/stept/klimt en klautert op teenslippers, en al die rubberen dingen zijn echt niet fijn op hete dagen. Gewoon open leren schoenen zodat het kind geen zwetende, knellende voeten heeft met voldoende ondersteuning om vrij te kunnen spelen.
teenslippers willen mijn jongens ook niet aan en inderdaad met rennen, klimmen etc is het ook niet echt handig mijn oudste heeft al 2 jaar deze sandalen gehad Bruine Birkenstock sandalen - Nieuw | Ziengs.nl misschien niet heel hip maar ze zaten hem heel lekker en ik vind ze leuker staan dan die teva's etc deze vind ik ook wel leuk maar gaan volgens mij tot maat 29 http://omodaimg.xcdn.nl/CW1500,1500_SWjpg,80/bruine-develab-sandalen-5807/DEVELAB/37508_1.png
Ik moet ze denk ik aan zien, beaujuulais! Zo op het plaatje ziet het er nog al geitenwollensokkerig uit, maar ik geloof wel dat ze goed en prettig zitten! Jo: daar zie ik idd best een paar aardige tussenzitten! Ik ken die hele site niet, maar ben wel een beetje huiverig met bestellingen vanuit het buitenland. Of heeft Next ook een Nederlands filiaal?
Oh jee, wat heb ik mijn kinderen aangedaan ik zie eigenlijk best vaak kinderen van hippe ouders met die birkenstock sandalen (nou wil ik mezelf niet direkt hip noemen maar zeker geen geitenwollensok ) ben wel benieuwd welke sandalen je uiteindelijk gaat kiezen kom je ze nog even showen? ik moet namelijk ook nog sandalen voor dit jaar aanschaffen, kan ik inspiratie opdoen
Ik hoorde van andere mensen wel positieve ervaringen met die site en bestellingen, alleen retourneren was volgens mij wat duurder, maar dat zal vast wel ergens op de site staan. Anders verkoopt Otto ze ook: Stoere Jongensschoenen direct te bestellen in onze webshop | OTTO