Hippe jongens slippers?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Druif78, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Shine bright: die van havaianas zijn idd wel leuk! Ik heb ze nog nooit gezien. Leuk prijsje ook! Ik zal eens in een winkel moeten kijken om te zien of ze staan. Mn zoon heeft ook smalle voetjes met platte wreef dus als die bandjes niet aansluiten is het geen gezicht!

Die van Next had ik ook al op het oog, maar een nadeel is wel dat ze niet geschikt zijn om nat te worden.

Aszz: die gaan idd ook nog wel! zijkant vind ik stoer ogen, bovenkant iets minder :D

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja die Havaianas vind ik ook leuk maar nog nooit in de winkel gezien volgens mij. Succes met je zoektocht!

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
  4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.109
    3.882
    113
    Die bovenste vind ik echt zo'n campingslipper :), die zou ik mijn kind dan weer nooit aantrekken, behalve in het zwembad ofzo, smaken verschillen :D.

Ik had de voorgaande jaren teva's, maar dan die ook half over de voet gaan, zodat ze daar niet verbranden, heel fijn, maar gaan maar tot een bepaalde maat en zijn vaak maar in 2 kleuren verkrijgbaar.
    Vorig jaar van die nep-teva sandalen van de Scapino en daar was ik ook best tevreden over.

Ik heb de Next sandaaltjes voor mijn zoontje binnen, het zijn deze geworden: Buy Chambray Trekker (Older Boys) online today at Next: Netherlands
    Hij heeft ook nog van die teenslippertjes voor in de tuin enzo, niet voor school of om mee te rennen, klimmen etc.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Die zijn best leuk, en betaalbaar! Thanks voor de link :D

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ooo ik heb echt een sandalen fobie...vind ze allemaal niks in dit topic.
    Die armani slippers zijn ook gruwelijk trouwens.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Grappig dat de meerderheid hier toch voor Teva's gaat en die leren slippers nerdy vind. Ik vind die Teva's juist echt heeeeel erg lelijk. En de sandalen van bijvoorbeeld Develab (https://www.kleertjes.com/develab-sandaal-1009995974.html) vind ik echt super stoer! Leuk hoe smaken verschillen :D.

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Die dichte vind ik echt niet mooi... hoewel ze wel praktisch zijn. Hier heeft zoontje ooit ook eens zn nagel eraf geschopt van zn grote teen door die open sandaaltjes... autch! Maar goed... zulke dingen gebeuren een keer en daarna kijkt hij wel beter uit :p

Die van next blijf ik ook wel grappig vinden, maar het gemak van de teva;s winnen het dan toch.
    Ben voor deze gegaan:

Teva Hurricane 2 Kids | Zoek jij de Hurricane 2 Kids online? - Teva

Vind dat motiefje erop nog wel leuk en stoer en maakt het minder nerdy. Daarbij lopen ze prima/ lekker en praktisch, je wast ze even af et voila.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Persoonlijk vind ik Teva Hurricane dan weer oerlelijk.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Jaa leuk...

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind slippers en sandalen voor jongens hoe dan ook lelijk.. Behalve idd teenslippers maar daar laat ik mijn zoontje ook nog niet op lopen.
    Ik weet dus ook nog niet wat ik voor hem ga kopen dit jaar.. het wordt hoe dan ook afschuwelijk dus ik ga vast een poging doen dat te accepteren..;)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach soms moet je keuzes maken. Sandalen vind ik ook niet fantastisch, maar beter dan zo'n waardeloze teenslipper.
    Heb liever dat hij op goede schoenen loopt, dan maar iets minder mooi hoor.
    Prioriteiten....

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Het ene kind kan beter op teen slippers lopen dan het andere! Mn dochter van 2,5 loopt er ook prima op, ze heeft nu ipanema's en vorig jaar ( nog net geen 2) had ze van die teenslippers van hema met een bandje bij de hiel, soort birckenstocks, je had ze ook voor jongens. Die waren wat stugger maar daar kon ze ook prima op lopen ;) Dus je kan het proberen... maar ja, mn zoon vindt het 3x niks, voelt niet lekker, doet pijn... tsja, het blijft een man :D

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja dit dus. Als het niet zit dan houdt t op. Dan maar iets minder mooi en praktischer. Het oog wil ook wat maar er zijn grenzen ;)

Deel Deze Pagina