Hippe kinderkleding: hoe vind ik dit?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door bunchy, 2 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Zelf maken idd :) Ik vind het heerlijk om voor dochter te naaien. Ze wil alleen rokken en jurken aan, die zijn echt niet zo moeilijk te naaien. En ze loopt altijd in kleding die niemand heeft. Ik koop ook nog eens stof voor niet zoveel geld, dus de panelen bijvoorbeeld die op dat moment 'in' zijn koop ik nooit, omdat ik die te duur vind. Er lopen dan altijd wel 2 of 3 kinderen op school met een jurk van dat ene paneel, mijn dochter pas het jaar erop, omdat die panelen dan voor de helft zijn waardoor ze dan de enige is :D
    Als je het niet zelf kunt maken, op Etsy staat ook genoeg wat zelfgemaakt is, misschien is dat wat?

NiVa0230 en tuc vinden dit leuk.
  2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Bobo Choses heeft ook zeker altijd wel opmerkelijke stukken in de collectie. Nu koop ik ook nooit hele collecties, deze stukken laat ik ook aan me voorbij gaan. Maar soms zit er echt iets heel leuks bij en dat is dan ook vaak een voltreffer.

Quapi en B-nosy vind mijn moeder leuk. Ik vind het te druk en de kleuren te fel. Ik houd zelf wat meer van zachte kleuren. Fuchsia bij mijn dochters doe ik nooit wel veel oud-rosé, perzik rose. Puur mijn eigen smaak wellicht trekken ze het straks wel aan.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    My God... inderdaad lelijkste wat ik ooit gezien heb..

4. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Mijn dochter van 9 is gek op kleding van coolcat en H&m.
    Ze beslist zelf wat ze mooi vind en wat niet en trekt iets ook absoluut niet aan als ze het niet mooi vind. Persoonlijk vind ik dat ze er hip bij loopt en niet ordinair of iets. :)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter ook (wel CoolCat, geen H&M), maar ik zoek wel uit welke items ik netjes genoeg vind. Verder ook Levv, LMTD, Nik & Nik, Retour, Name It (jeans), LTB (jeans) en Geisha. Ik denk dat er nog een enkel item van Like Flo en Billy & Lilly in de kast ligt, maar dat zal niet veel meer zijn. Ze is echt overgegaan op een andere stijl.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Jammer dat het niet duidelijk is wat je zoekt. Waar hou je van? Wat dragen je kinderen graag?

Je kunt denken aan betaalbare merken als O'Chill, Jubel, LMTD, Name It, Billy & Lilly, Little Miss Juliette, B. Nosy, Someone, Sturdy, Quapi of Waaaw.

Of net wat duurdere merken als Funky XS, Nik & Nik, Anthony Morato, Like Flo, Geisha, Vingino, LTB, My Brand, Diesel, Indian Blue Jeans, Kenzo, Retour of Lofff.

Ik zou eerst kijken wat je aanspreekt in de stijl van die andere moeder/kinderen.

Deel Deze Pagina