We willen toch graag een jongensnaam achter de hand hebben, ondanks dat ons gezegd is dat we een meisje krijgen....het zal toch maar ''ineens'' een jongen zijn. We hadden zelf op ons lijstje staan: * Jayden * Ivan * Kai * Levi * Liam * Aiden Maar sta nog niet helemaal achter deze namen...hebben jullie nog wat ideeen?
Uit jouw lijstje vind ik Levi de mooiste naam en Ivan de minst mooie naam. Andere ideetjes: -Finn (Mijn favo jongensnaam op het moment) -Jim -Mika -Jari
Ja dat is waar,je hoort Finn wel veel maar dat zou mij persoonlijk niet uitmaken. Hier in de buurt hoor je die naam nóg niet maar misschien bij jullie wel.
Bij ons hoor je 'm ook nog niet zoveel, maar ik zie 'm Super vaak voorbij komen, dus denk dat je 'm over een tijdje wel vaak hoort. ...maar dat geldt uit mijn rijtje ook voor Jayden en Levi vind ik. Ik vind iets minder veel voorkomende namen wat leuker.
Uit jullie lijstje vind ik Kai echt super! Had mijn zoontje al niet Cas geheten dan was Kai nu een mogelijke jongensnaam geweest. Andere: Cas, Falco, Ian, Iben, Ilya, Iro, Jef, Jorben, Jotham, Karsten, Kobe, Knox, Loïc, Lothar, Mike / Maik, Mathis, Mats, Nias, Nio, Obe, Otis, Renz, Rune, Sem, Seth, Thor, Tias, Tibe, Twan, Vigo, Vinz, Zenz, Zharo
1. Liam: Geweldige naam. Stoer, komt weinig voor en ik zie daar een onwijze knappe, artestieke jongen bij. 2. Aiden: Een prachtige naam, voor een lieve zachtaardige maar creatieve jongen. Mooie keuze. 3. Levi: Een naam die totaal niet mijn smaak is maar die ik wel kan waarderen. Een stoere naam alhoewel ik hem wel vaker hoor. Mijn eerste twee keuzes zijn niet zo populair. 4. Ivan: Geen onaardige naam maar ook geen wow factor. 5. Kai: idem 6. Jayden: is totaal niet mijn smaak!! Vind het een beetje ordinair. Geen idee waarom. Andere ideetjes wat jij misschien leuk vind: Owen Gavin Evan Sean Dean Logan Ethan Shane Collin Nolan Rhys Miles James
Heb nog steeds geen wow factor! Zie wel leuke namen, maar nog niet echt als dé naam...Word er niet goed van!!!