Keuze vd naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Toos, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toos

Toos Lid

17 apr 2010
    67
    0
    0
    Hoihoi,

misschien een beetje een gekke vraag, maar ik stel hem toch maar...
    Ik ben zwanger en we zijn bezig met de namen. Voor een jongetje zijn we er wel uit, maar voor een meisje twijfel ik nog. We vinden nl. allebei Hayley heel erg mooi, maar wij hebben een kat die Bayley heet. Zouden jullie het dan doen?

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey Toos,

Hayley is een erg leuke naam. Aan de ene kant past ie erg goed bij Bayley en aan de andere kant wordt het misschien weer een beetje te verwarrend vooral als de kleine wat groter wordt en jij de kat roept en de kleine reageert.

Dus ik denk dat ik het niet zou doen. Onze hond heet Kay en ik had een jongens naam Kyle maar we vonden het toch te veel op Kay lijken.

Succes met je keuze en je loopt er van zelf tegen aan. Ik liep met mijn zoontje tegen Brent aan op de belgische namen site en ik was opslag verliefd op de naam en mijn man vond hem ook geweldig.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    als het "een" kat was zou ik het doen, maar als het je eigen kat is zou ik het niet doen hoor.
    Succes!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Ik vind het ook een erg mooie naam hoor!ik zou het wel doen,begrijp me niet verkeerd maar de kat heeft (helaas) niet het eeuwige leven dus die verwarring is niet voor heel haar leven..
    Onze hond heet tara en de dochter van mn beste vriendin heet mara,ach de hond reageerd ook als ze haar roept maar ik vind dat niet zo erg..
    Succes met je keuze!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja ik zou het doen. onze zoon heet Ties en onze kat heet Sien.. maar ik was allang blij dat we een jongensnaam hadden, en in de praktijk blijkt het geen probleem.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou het ook gewoon doen hoor!

Wat iemand anders ook al zegt, misschien heeft de kat nog 10 jaar te leven. Je dochter moet er misschien 80 jaar mee doen en dan wil je haar toch de naam geven die jij het mooiste vindt!

Ik kort de namen van mijn katten altijd af, je kan ook je poes vanaf nu bay noemen ;)

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik zou het gewoon doen. Ook omdat als ik iets heel mooi vind en doe het niet dan krijg ik er spijt van. En dan een naam ooh zo belangrijk. Doen wat je mooi vind!!

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tja ik zou het gewoon doen..

onze kat heet Timmie.. en ons dochtertje heet Demi...
    je roept de namen dagelijks, en als je ze uitspreekt ljiken ze best veel op elkaar. en dat is best grappig.. mijn dochtertje en de kat komen dan tegelijk haha..

als jullie de naam mooi vinden.. zou ik het doen..

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou toch op zoek gaan naar een andere naam. Maar die dat wel eindigt op een IE klank,
    Ik vind t teveel op elkaar lijken...
    Lijkt me voor beide niet leuk

Ook voor de kat kan het misschien érg verwarrend zijn

Deel Deze Pagina