Mijn oma is/was altijd heel belangrijk voor me. Helaas is ze nu zwaar dement en gaat het bergafwaarts. Ze krijgt het dus allemaal niet zo mee. Graag wil ik mijn kindje (nog onduidelijk of het een jongetje of meisje gaat worden) een naam geven die afgeleid is van de naam van mijn oma, namelijk Dorothea. Eigenlijk noemde iedereen haar Do. Ik zou het dus werkelijk waar fantastisch vinden als ik een mooie variant kan vinden. PS: Mijn oma is jarig op 8 mei en ik ben 15 mei uitgerekend... wie weet!
Dé naam zit er nog niet tussen. Do zou kunnen, maar dat vind ik iets te veel lijken op 'doh'! Ikzelf vond Odin wel leuk, alleen mijn vriend is nog niet overtuigd.
Ik zou toch gewoon kiezen voor Do, dat is het duidelijkst. Of anders - m - Doke Dorothée Doro Doline Dorée Dodijn Doremijn Doriënne Donne Donnay Doralie Dorelle Dowenn Dido - j - Dorian Doni Dorick Doan - Dowan Doran - Doron Ando
Dorian voor een jongen. .wauw dat vind ik echt leuk!! Vind dominique met roepnaam do leuk voor een meisje. . Zie hier de naam dora. . Hm zou dan eerder gaan voor isadora
Dido Docia Dolores Dominique Donna Dore, Dora, Dori / Dory Doreen Doria Doriane Dorinde Doris Dorit Dorota Dorte / Dorthe Isidora, Isadora - Bodil Jody Oda Odile Rhodé Aldo Amando, Armando Andor Audo Baldo Brandon, Brendon Dolph Dominic Donar Donny Donovan Doran, Dorian Eldon Fedor Feodor Fido Fjodor / Fyodor Guido Haldor Landon, Lindon / Lyndon Ludo Maddox Naldo, Nando Rudo Rudolf / Rudolph Salvador Sandor Waldo Wido Yadon - Brody Cody Jarod Ode, Oden Odell Odin Todd
Isado (Isabeau kan tenslotte ook ) Do vind ik trouwens super leuk! Girls: Donna Dorinde Doron / Dorron Dorothy Dorrice Dory Dorthy Douisa Doutse Dowina Donia Donette Donesa Donnaé Donnalee Donya Dora Dore Doret Domey Dolore Doah Doa Boys: Doé Doah Doan Does Dohn Domen Dominik Donnan Donell Don Donné Donnovan Dony Dover Dox Dogan Douk Doren Door Dorian Dorion Dovano Mm zijn vrij aparte namen geworden, wilde ze wel met je delen