Hippe, nette mannenkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door maja82, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn man moet echt een werkkleding-make over. Hij werkt in de accountancy en staat op het punt om het bedrijf over te nemen waardoor hij dus directeur wordt. Hij vindt zelf dat hij dan in pak moet, ik denk zelf dat een pantalon en blouse ook prima kunnen maar hij neigt toch wel naar een pak.
    Nu loopt hij wel in zwarte pantalon en blouse met nette stappers maar ik vind het eigenlijk net niks.. Ik noem het de C&A-look:) Hij is er zelf ook niet tevreden over en wil ook wat 'hips' maar dus wel gewoon netjes en ook redelijk betaalbaar.

Hebben jullie mannen een leuke, nette mannenlook?:) En zo ja, wat is hun geheim en waar kopen ze kleding?:D
    Ik zag net trouwens gewoon een look wat ik ongeveer bedoel bij Roy Donders:$ Een man met een donkerblauwe nette broek, cognackleurige riem en een witte blouse. Schoenen kon ik niet zien.
    Kan verder ook geen voorbeelden vinden op internet..

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe. Toch plaatje gevonden.
    Zoiets? Wat vinden jullie? Kan dit?

image.jpg

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ja gaaf ik vind de lijn van umberto tan ook zo mooi.

4. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Mijn man koopt kleding bij bv de Zara en de Esprit. Pantalon, maar ook chino's. Net maar hip blousje of shirtjes erbij, nette schoenen er voilà :)

5. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hee mijn tweede berichtje is weg...?

Ik typte nog: de look van het plaatje is natuurlijk perfect! Als de kleur van de schoenen en riem maar klopt :D

Deel Deze Pagina