Hi meiden, Volgende week vrijdag heb ik bruiloft, maar heb géén idee wat ik aan zal doen. Het thema is pastelkleuren. Nu heb ik al aantal cocktailjurkjes gezien, die met een paar pumps en een mooi jasje vast erg leuk zullen staan. Maar een maxi rok vind ik ook heeeel erg leuk! Ik dacht aan een rok tot aan m'n middel, met een mooie blouse (evt met lange mouwen) erin gestopt zeg maar. Een maxi jurk vind ik weer echt overdone, dus dat wil ik niet. Maar bij de rok twijfel ik weer of het wel gepast is voor een bruiloft, of alleen leuk voor een mooie zomerse dag. Wat denken jullie, is dit gepast voor een bruiloft? Meer tips mbt combineren zijn heel erg welkom! Ik heb overigens een vrij lichte huid, dus qua kleur ben ik ook nog erg aan het zoeken. Liefs MamaZE
ik mag toch hopen dat die rok verder dan je middel gaat....anders vind ik het ongepast Natuurlijk kan een maxirok!
Ja zoiets inderdaad! Vind alleen de kleur best lastig. Ik heb dus een lichte huid (donkerblond haar, sproetjes) en ben bang dat ik snel een verkeerde kleur neem. Ik dacht zelf aan lichtroze of lila? Turquoise vind ik ook erg mooi, maar denk dat dat niet staat..
Wauw,prachtig he!! TS, de dresscode is pastel-tinten toch? Misschien een mintgroene maxirok met witte top? Of wil je de top ook in pastelkleur?
Nee de top/blouse wil ik inderdaad in een neutrale kleur, dus het zal echt de rok moeten zijn in een pastelkleur. Mintgroen is ook mooi inderdaad! Ohh..zoveel kleuren, zoveel keus
Als je zelf een lichte huid en licht haar hebt, kunnen lichte kleuren je soms juist heel flets maken. Hoeft niet natuurlijk... Je zou hier even naar kunnen kijken Ben jij een winter-, lente-, zomer-, of herfsttype? Doe hier je eigen vierseizoenen kleuranalyse! - Beauty-review.nl
Kan prima! Alleen ik vind dat je dan inderdaad echt wel een kleurtje moet nemen, zeker geen witte! Dan lijkt het te veel op de bruid. Mintgroen klinkt goed!