Ik twijfel, ik heb een gewone elektrische fiets. Fiets daar al 3 jaar op onder ander voor mijn werk in de wijk als verpleegkundige, heerlijk gewoon. Het ging prima met S. op de fiets maar ik vind het nu toch zwaarder worden( ze zit wel achter) Ik mis vooral een stuurslot en een dubbele standaard. Dus ik ga voor een moederfiets kijken. Maar wat is wijsheid? een elektrische moederfiets is duur, een gewone moederfiets scheelt de helft. Maar ik ben bang dat ik te veel gewend ben geraakt aan mijn elektrische fiets. Wat hebben jullie? en vooral welk merk en bevalt het?
Ik ben van een gewone moeder fiets naar een electrische moederfiets gegaan. Een super keuze! Ik heb de cortina roots electrisch. Zou geen gewone meer willen
Kun je niet je huidige fiets aanpassen? Ik denk dat het idd tegenvalt als terug gaat naar een niet elektrische moederfiets. Ik trap me met mijn moederfiets echt een ongeluk (13kg voorop, 19 kg achterop).
Nee er kan geen stuur slot op en dat mis ik ook. Plus het voelt niet stabiel. Dochter word steeds zwaarder dus word steeds onstabieler.
Ik heb de elektrische moederfiets van Sparta. Hele fijne fiets waar je het stuur van kan verzetten zodat het ook weer een gewone fiets wordt.
Heb ook een cortina e-roots! Bevalt me heel goed! Maar je kunt idd misschien ook ander stuur en standaard op je huidige elektrische fiets zetten? Ik heb wel fietstassen, dat gaat prima.
Wel fietstassen met kind voorop trouwens, misschien dat dat nog uitmaakt. Ik heb nog geen kind achterop, dus dat weet ik niet
Ik heb een gewone Moederfiets en fiets met gemak met 2 kinderen erop. 1 van 12 kilo en 1 van 15kilo Maar ik denk dat als je elektrisch gewend bent dat het een hele stap is om op een niet electrische fiets te fietsen.