Nu ik 18 weken zwanger ben pas ik helaas m'n gewone broeken niet meer of ze zitten niet fijn. Normaal heb ik super skinny broeken en t liefst ook wel van bijvoorbeeld Levi. Maar nu... heb al vaak wat besteld via asos of Zalando maar vind het allemaal aardig degelijk. Of toch wijd onder aan de pijpen. Wat hebben de moderne slanke dames allemaal aan? Nog tips? Kan moeilijk hele zwangerschap jurkjes dragen?
Prenatal heeft ook hippe kleding! Hm vind ik bagger kwaliteit ( broeken zijn prima, truien vreselijk) Love2wait id een heerlijk merk!
Mamalicious heeft mooie skinny's, en verder supermom en love2wait hebben mooie bovenleiding ook, heb zelf alleen broeken van mamalicious dus dat weet ik van de andere merken niet.
Ik draag meestal skinny/slim fit broeken en heb al gezien dat ik mijn positiebroeken straks bij h&m ga halen 😊
Ik heb mijn skinnys van de H&M. Zitten heerlijk en kwaliteit vind ik goed. Bovenkleding heb ik nog vanmezelf aan. Dit omdat ik nu het liefst een zo'n dik mogelijk vest aan heb. Heb het zo snel koud. Brrrr
Vind de broeken van hm ook prima en wel een beetje modieus. Verder heb ik veel shirtjes van Vero Moda deze vallen lang dus kan je nu ook gewoon aan. Wij hebben hier in de omgeving ook een mamalicious winkel dus zou ooi even op Google kijken. Wehkamp en bol.com heeft ook positie kleding dus kan je ook rustig online kijken.
Ik draag gewoon de hele zwangerschap jurkjes, waarom zou dat niet kunnen? Op een legging, gewoon een normale legging in XL die ik achterstevoren draag zodat de billen aan de voorkant zitten zodat mijn buik lekker veel ruimte heeft. Ideaal! Ook bij panty's doe ik dit, scheelt dure zwangerschapskleding.
Hier bij de zwangerschap van dochter voornamelijk mijn eigen kleding aangehad. Wel ondergoed maatje groter gekocht (gewoon ff cheap voor die korte periode) en ook legging maatje m ipv s. Verder had ik veel shirtjes van only (vallen ook langer). Via een hoek op fb 3 positiebroeken overgenomen voor 5 euro . Maar had liever jurkjes enz. aan, puur omdat ik dat er bij mij mooier vond uitzien haha. Gezien dit kleintje in dezelfde periode komt als dochter, koop ik geen extra kleding voor nu . En als die buik weer zo lang op zich laat wachten is het maart en wordt het al wel weer wat meer rokjes/jurkjes weer
Skinny's idd hier ook van H&M. Duurder maar heel mooi is Seraphine (online te bestellen). Verder bij Zalando en ASOS ook wel leuke dingen, is alleen wat beter zoeken. Ik heb ook fijne zwangerschapspanties van ASOS. Shop ze!
Skinny's van de H&m. Verder heeft Mamalicious leuke topjes. (vind ik wel wat aan de duurdere kant...) Jurkjes vind ik van Supermom (van Noppies) leuk.
Ik heb de skinny's van de C&A die zitten het lekkerst (vergeleken met mama licious, prenatal eigen collectie en HM). Truien enzo koop ik eigenlijk niet apart voor de zwangerschap, ik draag gewoon mn normale kleding als bovenkleding maar wel wat langere modellen zodat ik niet straks met een blote buik loop.
love2wait heeft mooie, strakke, broeken, ze zitten ook heerlijk! Heb er net 2 gekocht voor 17 euro per stuk ipv 80.