Hippe zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lootje, 24 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben zon krent die daar weinig voor over heeft. Draag sowieso graag wijdvallende blousen in fijne stofjes en over het algemeen kan ik die nog aan tot 20+ weken zwangerschap. Ook wijde jurkjes in de zomer kan ik nog lang aan.

Qua broeken draag ik graag een goede jeans (h&m heeft kleine maten - bij prenatal etc gaat het vaak vanaf maat 34 en dat is te groot/te lang), een fijne chino en ik heb 2 nette pantalons.
    That's it.

Ik ga nog wel wat tricot shirts bij kopen en wellicht nog wat basics (leggins, t-shirts, een sweater). Maar dat bekijk ik gewoon per moment.
    Na de zwangerschappen mag de zooi altijd weer weg dus ik ga er echt niet veel geld aan spenderen!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Toevallig laatst dit besteld.

Skinny positie jeans en een wijder vallende satijnen blouse (normale maat). Ik kan m nu nog aan maar ik gok over een week of 2/3 niet meer. En dat vind ik totaal niet erg want ik wilde deze kleur heel graag hebben en na de zwangerschap kan ik hier eindeloos mee combineren. Zowel naar kantoor op een pantalon en casual op een jeans.
    Screenshot_20210314-115721_H&M.jpg Screenshot_20210314-120234_H&M.jpg

Deel Deze Pagina