Waar staat boho voor? India zou mijn keuze niet zijn, maar vind 'm wel kunnen als roepnaam terwijl hij als tweede naam al is vergeven. Tweede namen worden niet zo vaak gebruikt.
Ik zou toch voor India gaan. Als je dat zo'n mooie naam vind. Een 2e naam word toch amper gebruikt. Ik zou het in ieder geval niet raar vinden. India vind ik ook prachtig, als mijn man wat meer open stond voor aparte namen dan was dat het vast geworden. Mijn dochter heeft trouwens ook als 2e naam de naam die op plek 2 stond. Dus misschien kom ik nog eens voor hetzelfde dilemma
Leuke smaak heb je! India en Lou vind ik ook geweldig.. Ik doe nog een poging. Wat dacht je anders van Sanae, Ziva, Mali, Ravi, Bodi, Bindi, Neva, Hinde... Verder zag ik ook al andere mooie namen staan. Indira lijkt mij ook een goede optie
Eve Eden Scout Magnolia Juniper Zinnia Kalyca Freya Harper Lilac Genesis Calliope Avalon Yuna Rae (ray) Manou Kaia Talia Edit: even vergeten wie het vroeg maar boho = bohemian
Bedankt voor het meedenken meiden heel fijn! Loua kende ik nog niet, maar idd wel leuk. Lilou lijkt te veel op het steeds populairder wordende Lily. Philou nog steeds een optie (maar wellicht te 'braaf') Vlinder favoriet maar omstreden India prachtig maar al vergeven (mijn kids hebben allemaal 3 namen) en Indira tja vergeleken met India veel minder leuk... *zucht* Grappig, ik heb mijn andere kids voorbij zien komen in jullie rijtje India Summer echt geweldig Indie Lou ook nog een optie hier als afkorting van Indigo Louise (vernoemd naar haar vader) Beeb heeft voor een deel indisch bloed
Nee Sterre (gaaaaaap) Kwam net de naam Selah tegen. Selah betekent in t Hebreeuws geven en nemen wel van toepassing nu m'n moeder stervende is... Selah Sue: ja zo heet een band ja Vind m wel leuk!