Mijn vader is een tijd ziek geweest de afgelopen maanden. Ik wil nu graag iets echt leuks voor hem en mn moeder maken, van de kleinkinderen. Iets met hun handjes en voetjes of zo. Maar verder dan dat idee kom ik niet. Wie heeft er een leuke idee, zonder foto's van de kinderen zelf. Het moet in de woonkamer kunnen hangen. Ik ben zelf echt totaal geen crea bea. Tenminste, vind het knutselen zelf wel leuk, maar ben totaaaal niet creatief om iets te verzinnen.......
Wat rot! Allemaal hun eigen canvasje laten schilderen? En dan vrolijke, lichte kleurtjes neerzetten. (Vind t altijd zo jammer dat de tekeningen met verf vaak zo donker worden door de donkerrood,donkerblauw etc) Of verven met rietjes. Rietje in de verf dopen en dan blazen richting het canvas, geeft leuke spetters. Met handjes en voetjes kun je eventueel een boom maken. Een heleboel voetjes als stam. En dan allemaal handjes en blaadjes. Die kun je dan versieren door vogels en appeltjes erbij te tekenen. Erg leuk!
Ik vind de handjes krans altijd erg mooi Deze is wat kerstachtig maar dat kun je natuurlijk ook in hele andere kleuren doen Bekijk bijlage 381653
Bekijk bijlage 381654 Zelf heb ik dit plaatje al even in mn foon staan. Als de kleine er is, wil ik dit gaan maken. Wel schattig vond ik zelf.
Oke ga naar de Action koop daar perkament papier 0,99 ct 10 blaadjes. En een lantaarn met glas erin. Ga dan naar huis en print leuke foto's of teksten uit op dat perkament papier. Stop tussen het glas aan de buitenkant evt met dubbelzijdig tape.. En je het een geweldig gepersonaliseerde lantaart! (zie vb van internet afgelpukt)
http://cdn3.welke.nl/photo/scale-614xauto-wit/gekleurde-handjes-in-een-hart.1378136560-van-DaanIJp.jpeg
laatst met de kinderen een vogel gemaakt, meer een soort pauw eigenlijk trouwens... En dan de veren allemaal verschillende technieken gebruiken, verven, kleuren, stempelen, plakken en knippen.
Dit is mijn lantaarn geworden echt binnen 30 min klaar! beschrijving: Lantaarn a 2.99 action Perkament papier a 0.69 cent (per 40 pagina's bij action) Print op het perkament papier je foto/tekst in zwart wit (printerinstelling op A5 zetten) Daarna haal je van het lantaarn met een schoevendraaier het bovenste randje eraf. dan kun je het glas eruit halen. Leg je perkament papiertje erop en snij het op maat. Daarna doe je het papier en glas er weer in en klaar. (let op het papier aan de binnenkant ivm met brand gevaar) en dan is dit het resultaat. Mijn moeder was er mega blij mee!
Wauw wat een leuk idee, ga ik ook proberen te maken (lantaarn) Op www.welke.nl staan ook vele leuke ideeen!
Ik heb laatst voor mijn schoonmoeder een doosje laten versieren. Mijn dochter had daar kusjes in gedaan. Heel simpel en schattig