zonnebrandcreme

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik wilde van de week zonnebrandcreme halen. Vooral voor mijn man want die vind het heerlijk af en toe in de zon te liggen. ik ben geen zonneaanbidder en ben of in de schaduw maar als het warm is binnen te vinden. Ik wide nivea halen, maar bij de kassa schrok ik me wild. 15 euro voor een flesje zonnebrandolie die we niet opkrijgen. (nu is het dat er gezegd word dat je geen zonnebrandcreme moet gebruiken van een jaar geleden want die zou minder betrouwbaar zijn).

Nu mijn vraag. Je hebt bij andere winkels eigen merk enzo. en bij de action hebben ze zonnebrandcreme in de aanbieding die tenminste betaalbaar is. Maar zijn die even goed? Maakt het uit of het duur of goedkoop is? of is het altijd zo de factor die erop staat die is het (of het nou duur of goedkoop was) en werken de goedkope goed?

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb al een tijdje die van de action. En ik vind hoor. En ja het scheelt een hoop. Ik betaalde van de week 1,79 bij de action. En dan kun je heel veel smeren in vergelijking met 15 euro voor nivea.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik weet dat ze zeggen dat je eigenlijk elk jaar nieuwe zonnecreme moet kopen, maar ik gebruik mijn potje toch 2 jaar hoor. Het tweede jaar smeer ik gewoon wat vaker.

Nivea is inderdaad duur, maar ik gebruik die ook altijd. Heb ook altijd zo m'n twijfels bij de goedkopere merken.

4. Ellen291982

Ja zeker weten! Het is echt duur. Maar jij bent wel tevreden over de goedkope. Ik neig ook meer naar de goedkope.

@nijntje Ja is me ook ooit gezegd dat de factor dan minder word. Vandaar dat ik dan wel nieuwe haal. Maar bij jou werk die van vorig jaar wel goed? Ik zat er ook een beetje mee dat ik niet weet of die goedkope wel goed zijn.

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Die van vorig jaar werkt nog goed hoor! Ik heb een hele bleke huid en neem steeds factor 20-30 (hangt ervan af welke ik het eerste tegenkom :D ). Het jaar nadien is die wat afgenomen maar dan smeer ik bijna elk uur en dan word ik helemaal niet rood. 't Is gewoon een kwestie van eraan te denken van iets vaker te smeren.

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik koop de zonnebrand het ene jaar bij de action en het andere jaar weer eens bij de Zeeman. Vind de prijzen idd ook belachelijk duur voor zo'n klein flesje, terwijl je er bij de action of zeeman of weet ik veel waar er 2 of 3 voor dezelfde prijs kunt kopen. De factor loopt iets terug naar een jaar, nou dan neem ik wel een iets hogere factor.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Bij de action hebben ze bekende merken en goed voor een kleine prijs.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik gebruik eigen merk van Etos en dat bevalt prima :D

Misschien kan ik een stukje "wantrouwen"bij je wegnemen. Alle zonnebrandartikelen moeten aan wettelijke gezondheideisen voldoen ( ivm het gevaar van zon voor de volksgezondheid) Alle producten die verkocht worden voldoen dus ook gewoon aan de nederlandse eisen.

De artikelen die bij action verkocht worden zijn vaak restpartijen ( hebben over het algemeen al wat langer opgeslagen gelegen) of het zijn zonnebrandartikelen die voor voor het buitenland bedoeld waren.

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    de zonnebrandcreme is bij de etos in de aanbieding, 2 flessen nivea met 40 % korting. Ik heb dus aftersun erbij gekocht. Vind nivea echt naar vakantie ruiken

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb voor ons allemaal zonnebrand van de Lidl.(voor Alyna factor 50)

Bevalt prima!

12. Ellen291982

Dankjewel voor die info. Had hier niet aan gedacht. Ik ga dan toch voor de goedkopere ipv Nivea.

13. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Toevallig net zonnebrand olie gekocht, Hawaiian Tropic, ik vind het zo lekker ruiken naar cocosnoot. Ik heb net een beetje op mijn arm gespoten mmm ruikt naar de zomer

Share This Page